Nokia x6 nın son versiyonunu bilenler ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
Nokia x6 nın son versiyonunu bilenler ??
arkadaşlar benım telefonda v12 yüklü cihazı güncellemeye çalıştığımda cihazınız zaten güncel diyor son versiyon v12 mi acaba bilgisi olanlar yazabilirmi ?
 


TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
son versiyon 21
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
v21 ama nokianın kendi yazılım programında denedim güncelleştirmeyi cihazınız zaten güncel diyor ne yapabilirim _?
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
product code değiştirmelisin.

--------------- Ekleme ---------------

yada phoenix le yükle
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
product code değiştirmelisin.

--------------- Ekleme ---------------

yada phoenix le yükle
biraz ayrıntılı anlatırmısın ? bide bu yapacaklarımın telefona zararı olurmu yani servis garantisi dışına çıkarmı ?
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
evet code değiştirsen garanti dışı olur ama yükledikten sonra kendi orjinal kodunu tekrar değiştirdinmi sorun kalmaz.
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
Peki yasal bi yolla güncel versiyonu nasıl yüklerim ? Sanırım daha türkiyede v21 yok geldiği zaman nokianın kendi yazılım programından güncelleştirmeye kalktığımda yazılım güncel demez sanıyorum direk yükler ? Demekki daha türkiyede v12 den yüksek yok ?
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
evet
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
Türkiyeye gelince nokianın kendi yazılım güncelleme programından çıkar değilmi kardeş ?
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
evet çıkarda uzun zman sonra geliyor.
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
olsun sonuçtta yasal yollarla güncelleyeceğim

--------------- Ekleme ---------------

olsun sonuçta yasal yollarla güncelleyeceğim böylece cihazım garanti dışı kalmayacak
 

xc2000

Üye
telefondan wifi veya 3g ile internete bağlanıp güncellemeleri kontrol edip güncelleyebilirsin şarjın doluyken güncelleştir.
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
wifi varda biraz daha ayrıntılı anlatırsan sevinirim =)
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
telefondan *#0000# yap orda güncellemeleri kontrol et var ona bas ordan çıkarsa ordan yükle.
 

xc2000

Üye
ayarlar>telefon yönetimi>cihaz gücellemeleri>seçenekler>güncellemeleri kontrol et
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
öyle yaptımda sunucu bulunamadı diyor sürekli deneyeceğim artık
 

xc2000

Üye
uygulamalar>yazılım güncelleme orada telefon yazılımıyla ilgili kutuyu işaretle ve güncellemeyi başlat
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
olmuyor arkadaşlar uygun gülleştirme aranıyor dio sonrada sunucuya ulaşılamıor dio

--------------- Ekleme ---------------

yani bi süre aradıktan sonra ulaşılamıor dio
 

OğuzcanAbi

Üye
bağlantıda sorun olablir telei aç kapa bağlantını sağlamlaştır benim5800 da sorun wardı kendiliğinde düzeldi
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
yok kardeş bağlantıda bişey,bütün heryere girebiliyorum internetten ama güncelleştirme olmuyor.zaten daha nokianın sitesindende yayınlanmamış nokia x6 nın son versiyonu şuan en son sürüm v12 heralde ( yasal olarak )

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar benim nokia x6 nın paketinden turkcell nokia x6 kampanyası kartı çıktı bi şifre vermişler sadece turkcelliler mi yararlanabiliyor ..bide ben bu telefonu turkcellden almadım kutunun içinden neden bu kart çıktı ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt