--- n900 masa üstünüzü özelleştırın ------

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
akyzmn

akyzmn

Üye
    Konu Sahibi
--- n900 masa üstünüzü özelleştırın ------
,
,
,
,
,

AŞAGIDAKI YAZILIMLA MASAUSTU MENU BOLUMUNU ISTEDIGINIZ GIBI KISILESTIRELIRSINIZ. KENDINIZ ISTEDIGINIZ ISIMLE VE BIRCOK DOSYA RESMIYLE TELEFONUNUZA YENI BIR TARZ EKLEYEBILIRSINIZ.

BURDAN İNDİRİN.




.... ve aynı zamanda hangi yazılımları kullandığımı merak eden forumdaşlar var. aşağıda hepsi mevcut.




























 
  • Beğen
Tepkiler: kaan dean ve ohevliyaoglu


phenomen1979

Üye
çok teşekkürler...bu arada bir şey sormak isterim. ben sim kartımda kayıtlı sms leri göremiyorum telefonumda bir de sim karta numara kaydedemiyorum bir yolu ver mı yada ben mi beceremedim?
 

OğuzcanAbi

Üye
hayalimin telefonu n900
 
karel23

karel23

Üye
ben yüklemek istedigimde bazı uygulama paketleri eksik gibi bi şey diyo yüklenmiyor acaba nedendir yoksa kataloglardamı bi problem var
 

masklow

Üye
çok güzel uygulama
 
akyzmn

akyzmn

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkürler...bu arada bir şey sormak isterim. ben sim kartımda kayıtlı sms leri göremiyorum telefonumda bir de sim karta numara kaydedemiyorum bir yolu ver mı yada ben mi beceremedim?

kişilere gir.
üstte tüm kişilere gir.
gurupları tıkla
sim kartı tıkla.
ıstedıgın cıkar.

--------------- Ekleme ---------------

ben yüklemek istedigimde bazı uygulama paketleri eksik gibi bi şey diyo yüklenmiyor acaba nedendir yoksa kataloglardamı bi problem var

eksık dependsler var
burdan eksık olanı ındır ve yukle.

 
ohevliyaoglu

ohevliyaoglu

Üye
çok teşekkürler alınca bunu kurucam telefona
 
kaan dean

kaan dean

Üye
akayozmen ben verdigin linlkten bunu indirdim dokumanlara attim ordan neyle calistiricam bilemedim. aryica apmefo programinida indirdim ama acmiyor. yardimci olursan sevinirim..
 
kaan dean

kaan dean

Üye
ikinci defa sifirdan yuklememe ragmen olmuyor bir aciklama gelicekmi acaba..?
 
akyzmn

akyzmn

Üye
    Konu Sahibi
ikinci defa sifirdan yuklememe ragmen olmuyor bir aciklama gelicekmi acaba..?

depolardan yazilimi indir/ apmefo adinda/ kurduktan sonra programi ac istedigin klasorleri ekle/

program kurulmadiysa eksik depesleri yukle/ hangisi eksise kurulurken orda belirtir/
 
kaan dean

kaan dean

Üye
vazgectim olmuyor yukleniyor program ama acilmiyor herhangi bir hata falanda vermiyor.. guzel program ama olmadii
 

eresisas

Üye
dostum telefonlara cıkmıyorsun n900 u nasıl turkce yapıcam bana acıl cvp ver ve ara sıra telefonunu ac iii geceler
 
akyzmn

akyzmn

Üye
    Konu Sahibi
dostum telefonlara cıkmıyorsun n900 u nasıl turkce yapıcam bana acıl cvp ver ve ara sıra telefonunu ac iii geceler

depolardan sistem bolumunde turkish loca. yazilimi var yukle onu/ dil seceneklerinden turkceyi sec tamamdir/
 

xshckdrllx

Üye
arakadaşlar elimde kendi kullandığım kayıtlı kutulu temiz aksesuarlı bir NOKIA N900 var fiyatı uygun. bilgilerinize.....
irtibat için
[email protected]
05056574718
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt