Bakmadan geçme pisman olursun....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
themardinli

themardinli

Üye
    Konu Sahibi
Bakmadan geçme pisman olursun....
BU RESİMLER ÇOK İLGİNÇ YA :aha::aha:



Burası dünyanın en tehlikeli yollarından bir tanesi aman dikkat heran kayıp uçurumun dibini boylayabilirsiniz.



BöyLeLikLe Damperi Açık HaReket etmez bir daha....



Benim bildiğim üst geçit sadece yayalar için Şöför bey ‘in kafası kıyakmış sanırım..





Ben sana onu kaldıramazsın demiştim ama





Bir yolu paylaşamadınız sonunda yaptığınız halt ortada …!




Bunlar mühendis mi ? Yoksa kendini Mühendis zanneden birkaç yarım akıllı mı ?



Patron kusura bakma kaza yaptım atom bombasını düşürdüm de :p





Böyle şeyler sadece Türkiye’de olmuyormuş bakın ispatı..!




Abi valla görmedim seni ..!




Koca Makinayı Devirme Başarısını gösterdik ÖlümsüzLeştireLim Bu anı... :evet::evet:




Bu Kadar Büyük Bir GeMi GöRdDünüz mü EVET diyeceksiniz MuhTemelen o zaman ben size şöyLe takdim ediyim :



Sanırım bu resimde ne kadar büyük bir gemi olduğunu anlamışsınızdır.:naughty::naughty:



Aynı geminin KRANK MİLİ (Pistonların bağlı olduğu yer ) dersem sanırım anlamış olursunuz ..!




ABARTMAYIN ALTI ÜSTÜ 2 AMPÜL TAKTIM




GECE KLÜBÜ MÜ SANDIN TIR OĞLUM TIR :D




EDİSON BURADA OLSA HERHALDE SEVİNÇTEN AĞLARDI :d::d::d::d::d:

NEYSE ŞİMDİLİK BENDEN BU KADAR SAĞ ALTTA TEŞEKKÜR ET BUTONU VAR ANLADINIZ SİZ:naughty::naughty::naughty::naughty:


BY BY :bye2::bye2::bye2::bye2::bye2::bye2::bye2::bye2::bye2::bye2:
 
  • Beğen
Tepkiler: scorpion1907, ebuş..., canb34 ve 19 diğerleri


RedColt

RedColt

Üye
Güzelpaylaşım :D Kamyonlar süper
 

Revengeful

Emekli Yönetici
teşekkürler :d:
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
güzelmiş
 
1_9_0_5

1_9_0_5

Üye
resimler güzelmiş, teşekkürler
 
themardinli

themardinli

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize ayrı ayrı bende teşekkür ediyorum saolun varolun :D
 
X_MaN_YaK

X_MaN_YaK

Üye
ilk resım bomba :D
 

OğuzcanAbi

Üye
tir guzelmis
 
s@hr@

s@hr@

Üye


Bu :spr Teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: themardinli

Perfect!

Üye
es son süper ya :D
 
themardinli

themardinli

Üye
    Konu Sahibi
:D Hepinize bende ayrı ayrı tesekkuru bir borc biliyorum :D :D :D
 
sevimrecep

sevimrecep

Üye
o tır neydi öyle yaa gece klubü mubarek..:):)
yaa gemiye ne demeli maşallahı var..:):)
 
  • Beğen
Tepkiler: themardinli
jejep

jejep

Üye
güzelmiş kardeşim teşekkürler:)
 
  • Beğen
Tepkiler: themardinli
kol@j

kol@j

Üye
abovvvvv onlar ne öyle...
 
  • Beğen
Tepkiler: themardinli
themardinli

themardinli

Üye
    Konu Sahibi
Resim Resim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt