5800 GPS sorunu bakarmısınız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
frowell

frowell

Üye
    Konu Sahibi
5800 GPS sorunu bakarmısınız
Arkadaşlar benim sorunum şöyle ben 5800 ile gps bağlanıyorum bir rota çiziyorum ve mesela bana 100 metre git diyor gidiyorum daha da gidiyorum beni takip etmiyor yani hep aynı şekilde kalıyor bu şekildede navigasyonun yararı olmuyor.NDrive de öyle zaten ovi mapsı beceremedim kullanmayı yardım eden arkadaşlara TEŞEKKÜR EDİYORUM..
:ağlarım::off:
 


fos4luiandeyson

fos4luiandeyson

Üye
telfonun garantili ise servise yolla sorunu hallederler yada telefonunu 0 larlar
 

Lacrymosa

Üye
Uydu bağlantın kopuyor. Açık alanda ol. Telefonun sol tarafını kapatma.
 
frowell

frowell

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim servise yollasam ne zaman geri verirrelr yollamak istemiyorum acıkçası.
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Ne servisi ya gerek yok ki buna kapalı alanda uygu bağlantın kopuyor ya da zayıfladığı için bekliyor yer tespit edene kadar güncel ovi maps ya da benzeri bir navigasyon programı kur yeter. Her şeyde servise yollamayı düşünmeyin telefonu arkadaşlar.
 
frowell

frowell

Üye
    Konu Sahibi
Ndrive yuklu ama v31 de cok güzel çekiyor donanımla alakalı bı sorun oldugunu sanmıyorum?
 
fos4luiandeyson

fos4luiandeyson

Üye
ilk yazdıpın mesaje göre çözüm buydu ama şimdi yazdığına vereceğim cevap farklı olurdu ndrive hızlı çeker garmin ide dene istersen route 66 da var bunlar sana yeter anlaşılan sende o tahmin ettiğim sorun yok telefonun ekranı göğü görsün bir de genelde elinden bırak yada avucunun üstünde dursun daha hızlı çekecektir farkedince bana hak vereceksin
 
frowell

frowell

Üye
    Konu Sahibi
ilk yazdıpın mesaje göre çözüm buydu ama şimdi yazdığına vereceğim cevap farklı olurdu ndrive hızlı çeker garmin ide dene istersen route 66 da var bunlar sana yeter anlaşılan sende o tahmin ettiğim sorun yok telefonun ekranı göğü görsün bir de genelde elinden bırak yada avucunun üstünde dursun daha hızlı çekecektir farkedince bana hak vereceksin


Tamam telefona format attım.Ovi,garmin,NDrive yi yükledim hepsi çok iyi çekiyor evin içinde bile max 20s saniye sürüyor gps bağlanması bu sorunu yaşayan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirim.
 

13yelkovan13

Üye
Benim telefon yerimi cok zor buluyor acik alanda olsam bile bi ayarimi var buraya yazarsaniz sevinirim
 
frowell

frowell

Üye
    Konu Sahibi
Benim telefon yerimi cok zor buluyor acik alanda olsam bile bi ayarimi var buraya yazarsaniz sevinirim


Ben o kadar iyi bilmiyorum ama anlatıyim ne yaptığımı ilk önce format attım(hard) sonra ovi mapsı indirdim ve ovi map loader progrmandan telefona harita ve sesleri attım.

Sonra uygulamalar>yerZkonumlamaZKonumlama yöntemleri de ve tümleşik ,şebekeli ,yardımlı şebekeyi aç .bikere geriye gel sonra konumlama sunucusunu otomatik yap ve çık.

Sonra ovi mapsı aç açık bir alana çık bekle konumunu buldur.(bulana kadar bekle bulunduğun yere göre değişir zamanı)daha sonra çık aynı ayarlardan şebekeli ve yardımlı gps i kapat , konumkama sunucusunu da kapat daha sonra yine açık alana çık konumunu buldur ama bunda 3-5 dk bekleyebilirsin (bende öyle oluyor artık).Konumunu bulduktan sonra gps i kullanabilirsin.:oke:
 

13yelkovan13

Üye
tesekurler yarin deneyecegim
 
23palulu23

23palulu23

Üye
abi bende v50.00.005 yüklü ama gpsdenmi benim teldenmi bilmem gps enaz 30 dk sonra başlıyor hemen bulma die bişey yok bütün sitelere baktım ama yine yok format desen bugün attım her yolu denedim v31 de hızlı oluyomuş ama sürümü düşersem bişey olurmu
 
frowell

frowell

Üye
    Konu Sahibi
abi bende v50.00.005 yüklü ama gpsdenmi benim teldenmi bilmem gps enaz 30 dk sonra başlıyor hemen bulma die bişey yok bütün sitelere baktım ama yine yok format desen bugün attım her yolu denedim v31 de hızlı oluyomuş ama sürümü düşersem bişey olurmu


Evet v50 de daha yavaş ben bugün 50km yolda denedım gps ı 15 dk onceden calıstırmaya başladım anca ama v30 - v31 de çok hızlıydı buna şahidim.Ama geri v31 e dönme diye birşey duymadım bence deneme zaten v60 çıkıcakmış(forumdakierin yalancısıyım) onda düzelir inş
 
23palulu23

23palulu23

Üye
Evet v50 de daha yavaş ben bugün 50km yolda denedım gps ı 15 dk onceden calıstırmaya başladım anca ama v30 - v31 de çok hızlıydı buna şahidim.Ama geri v31 e dönme diye birşey duymadım bence deneme zaten v60 çıkıcakmış(forumdakierin yalancısıyım) onda düzelir inş

aynen abi walla gps den hiç bişey anlamadım inş v60 iyi çıkarda gps hızlanır
 
frowell

frowell

Üye
    Konu Sahibi
aynen abi walla gps den hiç bişey anlamadım inş v60 iyi çıkarda gps hızlanır


İnşallah ama ben sana garmini yüklemeni tavsiye ederim onun navigasyonu daha güzel forumda Reis-i Eagles kardeşimizin konusu var. (Bu arada gps kullanabildin mi?)
 
fos4luiandeyson

fos4luiandeyson

Üye
ayar yok telin gps gucu dusuktur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
246
TARİHÇİ
Elvis25
Cevap
0
Görüntüleme
43
Elvis25
Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
onuc0bir
Cevap
3
Görüntüleme
449
007wolverine


Üst Alt