Bir Ton Userbarlar alın güle güle kullanın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

punqermojo

Üye
    Konu Sahibi
Bir Ton Userbarlar alın güle güle kullanın
-----Nokia userbarlar-----


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lost Userbarlar



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


----Counter Strıke userbaralar----



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Zamanla Bir Sürü userbarlar koyacagım;) şimdilik bu kadar



1 - UserBar Nedir ? Nerelerde Kullanılır ?
Userbar Türkçe'de kullanıcı çubuğu anlamına gelir. Ufak 3D görünümlü dikdörtgensel görüntülerdir. Genellikle internet forumlarında imza yerine kullanılmak amacıyla tasarlanır. Kullanıcı çubukları yaratanın isteğine göre tasarlanabilir. Kullanıcının hobilerini, zevkilerini ya da grafik yeteneğini gösterme amacı da taşır. Standartları genelde komüniteler tarafından belirlenir, genellikle her kullanıcı çubuğunun boyutlarının aynı olmasına özen gösterilir. Aksi halde görüntü kirliliğine yol açabilir. Çoğu zaman genişliğinin 350 pikselden büyük olmasına izin verilmez.

2 - UserBar'ın Özellikleri
UserBarlar çeşit çeşit olabilirken genel özellikleri şu şekildedir:
* 350 piksel genişlik. Bazen boş bırakılan alanı bütünüyle doldurması için büyültülebilir.
* 19 piksel yükseklik.
* Animasyonlara izin verilebilir.
* PNG formatı iyi kalite için kullanılır, GIF hareketliler için.JPEG formatları da vardır.

3 - UserBar Örnekleri
Hareketsiz :

Hareketli :

4 - UserBarları Nerden Bulabilirim ?
Userbarları birçok siteden bulabilirsiniz.Birkaç userbar sitesi:















5 - UserBarlar Nasıl Yapılır ?
UserBar yapmak için birçok farklı program ve web sitesi vardır. Bu tip araçlarla çok kolay bir şekilde userbar yapabilirsiniz.



NOT:Mavi Yazılı olan bölge yi ben kendim yazmadım

 
  • Beğen
Tepkiler: Perfect!


Perfect!

Üye
eline sağlık
 

Neverex

Üye
Arkadaşım 5530 un userbarını da paylaşsaydın ben de imzama eklerdim.Rica etsem ekleyebilirmisin?Paylaşım için teşekkürler. :oke:
 

● aLuvi ●

Üye
Arkadaşım 5530 un userbarını da paylaşsaydın ben de imzama eklerdim.Rica etsem ekleyebilirmisin?Paylaşım için teşekkürler. :oke:


Kardeşim arkadaş zaten userbar siteleri'ni koymuş sizde bulabilirsiniz ..
 

punqermojo

Üye
    Konu Sahibi
istekler olursa sölesin bulrusam paylaşırım :)

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım 5530 un userbarını da paylaşsaydın ben de imzama eklerdim.Rica etsem ekleyebilirmisin?Paylaşım için teşekkürler. :oke:
tamam kardeşim ama şimdi müsait degilim işim var ben sana ziyaretçi mesajı ile gönderecegim :)
 
Godfather

Godfather

Üye
Teşekkürler bir ara bende kullanmıştım ama sonradan imzaya yazı yazdık :D
 
Love Prince

Love Prince

Üye
güzel paylaşım :)
 

Neverex

Üye
● aLuvi ●;2520503' Alıntı:
Kardeşim arkadaş zaten userbar siteleri'ni koymuş sizde bulabilirsiniz ..

Arkadaşım bulamadığım için yazdım zaten.;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt