'Facebook hayatınızı mahvedebilir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
'Facebook hayatınızı mahvedebilir

1- Evlatlıksanız biyolojik aileniz izinizi sürüp sizi bulabilir ve bu durum kulağa hoş gelse de her zaman iyi sonuçlanmayabilir.

2- Alacaklılarınız peşinize düşebilir.

3- Sigorta şirketinizle başınız derde girebilir

4- Eski eş adayınız, boşanma davasında profilinizden elde ettiği deneyleri size karşı kullanabilir.

5- Depresyona girebilirsiniz.

6- İşinizi kaybedebilirsiniz. Özellikle de patronunuz arkadaş listenize ekliyse!

7- Arkadaşlarınız sırlarınızla ilgili çenelerini tutamazlarsa, ailenizle ters düşebilirsiniz.

8- İftiradan mahkemeye verilebilirsiniz. Aman ne yazdığınıza dikkat edin!

9- Sapığın biri size ya da sevgilinize dadanabilir.

10- Sapığın biri çocuğunuzu tuzağına düşürebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: sevimrecep, abdurrahmanz ve fnldstntn


zibidi39

zibidi39

Üye
en ıyı kullanmamak sahsen ben nefret edıyorum ve kullanmıyorum
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
1. Doğum günlerini hatırlatmasıyla hayat kurtarabilir
2. fotoğraf paylaşımı özelliği sayesinde sınırsız büyüklükte ve zarar görme olasılığı en düşük albüme sahip olmanız
3. suratının şeklini unuttuğunuz ilkokul arkadaşınızı bulup onunla eski günlerdeki gibi olabilirsiniz
4. saçma sapan videolar izleyip zaman geçirip mutlu olabilirsiniz
5. sizinle aynı okulda olan arkadaşlarınızı bulup face sayesinde arkadaş olabilirsiniz
6. kendinize bir sayfa açarak yöneticilik deneyimini tadabilirsiniz
7. davet,parti,düğün gibi organizasyonlarda sanal davetiye gönderebilirsiniz
8. Video yükleme özelliği sayesinde, başına bir iş gelmesinden korktuğunuz videolarınızı saklayabilir,paylaşabilirsiniz
9. sevdiğiniz sanatçıların sayfalarına katılarak yaklaşan etkinliklerden haberdar olabilirsiniz
10. eğer kullanmasını bilirseniz facebook sosyalleşmek adına ilk adımı sizin için atabilir.
 
arslansem

arslansem

Üye
6- İşinizi kaybedebilirsiniz. Özellikle de patronunuz arkadaş listenize ekliyse!
Benzeri bi olayı arkadaşım yaşadı.Final sınavı sonrası sınavda çıkan saçma sapan soruları facebookta değerlendirdi eleştirerek.Hocada ekliydi listesinde.Onu görmüş kızmış ve dersten bıraktı çocuğu :ehe
 

punqermojo

Üye
6- İşinizi kaybedebilirsiniz. Özellikle de patronunuz arkadaş listenize ekliyse!
Benzeri bi olayı arkadaşım yaşadı.Final sınavı sonrası sınavda çıkan saçma sapan soruları facebookta değerlendirdi eleştirerek.Hocada ekliydi listesinde.Onu görmüş kızmış ve dersten bıraktı çocuğu :ehe
:haha::haha::haha: ::d:
 

dürüstce

Üye
Facebook ve buna benzer sitelerini tam olarak neden kullanildigini hala anlamis degilim. Bulmak istedigin arkadaslarini zaten bulursun eger sebebi bu ise. Benim eski bir kiz arkadasim mesela beni kiskandirmak icin günlük yasantisini facebookta sergiliyor:) Yeni arkadaslarini falan tanitma amaci olarak kullaniyor yani:D Onun disinda farkli bir isimle üye olupta iscilerini izleyen patronlar biliyorum. Mesai saatinde facebookta online olup olmadigini kontrol ediyorlar mesela. Kardesimin okulunda geceler sinif ögretmeni gidip böyle sitelere üye olmus ögrencilerini kontrol ediyor. Online olanlarada "Dogru yataga, yarin ilk dersimiz tarih..Sakin uyuya kalayim deme" diye iletiler gönderiyor...:)
 
Love Prince

Love Prince

Üye
1. Doğum günlerini hatırlatmasıyla hayat kurtarabilir
2. fotoğraf paylaşımı özelliği sayesinde sınırsız büyüklükte ve zarar görme olasılığı en düşük albüme sahip olmanız
3. suratının şeklini unuttuğunuz ilkokul arkadaşınızı bulup onunla eski günlerdeki gibi olabilirsiniz
4. saçma sapan videolar izleyip zaman geçirip mutlu olabilirsiniz
5. sizinle aynı okulda olan arkadaşlarınızı bulup face sayesinde arkadaş olabilirsiniz
6. kendinize bir sayfa açarak yöneticilik deneyimini tadabilirsiniz
7. davet,parti,düğün gibi organizasyonlarda sanal davetiye gönderebilirsiniz
8. Video yükleme özelliği sayesinde, başına bir iş gelmesinden korktuğunuz videolarınızı saklayabilir,paylaşabilirsiniz
9. sevdiğiniz sanatçıların sayfalarına katılarak yaklaşan etkinliklerden haberdar olabilirsiniz
10. eğer kullanmasını bilirseniz facebook sosyalleşmek adına ilk adımı sizin için atabilir.

yazdıklarına tamamen katılıyorum :D
 

Perfect!

Üye
bencede büyük tehlike :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
kullanıma bağlı kişide biter kişi düzgün kullanırsa hiç bişey olmaz.
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
gerçekten doğru şeyler
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:evet: aynen öyle onlarca ölüme sebep oldu
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
Kullanıma bağlı bırazcık
 

OğuzcanAbi

Üye
Ǩùŀľãñňŋàÿî bįłċəń
 
'Davut

'Davut

Üye
sevimrecep

sevimrecep

Üye
1. Doğum günlerini hatırlatmasıyla hayat kurtarabilir
2. fotoğraf paylaşımı özelliği sayesinde sınırsız büyüklükte ve zarar görme olasılığı en düşük albüme sahip olmanız
3. suratının şeklini unuttuğunuz ilkokul arkadaşınızı bulup onunla eski günlerdeki gibi olabilirsiniz
4. saçma sapan videolar izleyip zaman geçirip mutlu olabilirsiniz
5. sizinle aynı okulda olan arkadaşlarınızı bulup face sayesinde arkadaş olabilirsiniz
6. kendinize bir sayfa açarak yöneticilik deneyimini tadabilirsiniz
7. davet,parti,düğün gibi organizasyonlarda sanal davetiye gönderebilirsiniz
8. Video yükleme özelliği sayesinde, başına bir iş gelmesinden korktuğunuz videolarınızı saklayabilir,paylaşabilirsiniz
9. sevdiğiniz sanatçıların sayfalarına katılarak yaklaşan etkinliklerden haberdar olabilirsiniz
10. eğer kullanmasını bilirseniz facebook sosyalleşmek adına ilk adımı sizin için atabilir.


Kötü yanları olduğu kadar da iyi yanlarıda var amaç iyi kullanabilmek zaten katılıyorum arkadaşım sana...:):):):)
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
herşeyin azı karar çoğu zarar mahfeder:ehe
 
SOLIDMEMO96

SOLIDMEMO96

Üye
kişiye göre değişir benim bir arkadaşım durduk yere hacklendi facebook'ta insanın 400-500 arkadaşı olunca kim olduğunu da kestirmesi zor oluyor =) ben kullanmıyorum kulllanana mani olmuyorum
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:D bir insanın 500 kişiyi tanıması çok zor ama gerçekten geçen bir yerde yazıyor toplamda 200 250 insanı tanıyabilir ama samimi olduğu 70 dir max diye ki doğru bencede.
 
SOLIDMEMO96

SOLIDMEMO96

Üye
:D bir insanın 500 kişiyi tanıması çok zor ama gerçekten geçen bir yerde yazıyor toplamda 200 250 insanı tanıyabilir ama samimi olduğu 70 dir max diye ki doğru bencede.

hiç sorma şimdi eleme yapıyor arkadaşlarından =) şimdi aklı başına gelmiş yeni hesap açtı 20-30 kişi var :kop::kop::kop::kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
3
Görüntüleme
6K


Üst Alt