Bende şimdi e72ye kurdum sorunsuz çalışıyor. Teşekkür ederim. Naçizane bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Bir çok arkadaş telefondaki hareket sensörüyle manyetometre sensörünü birbirine karıştırıyor o yüzdende hareket algılayan her telefonda çalışacağını düşünüyor. Hareket sensörü telefonun kendi eksenindeki hareketlerini algılarken manyetometre sensörü tıpkı normal pusulalar gibi dünyanın manyetik alanını algılıyor bu sayede yönü gösteriyor. Eğer navigasyon haritanız sizin hareketinize göre otomatik dönmüyorsa manyetometre sensörü yok demektir dolayısıyla programda çalışmayacaktır...