Manyetometre Sensör İle Dijital Pusula Kullanın

Sponsorlu Bağlantılar

bloodmoney8x1

bloodmoney8x1

Üye
tesekkuru hakk ettin
 


apexible

Üye
n85 de neden çalışmadı :S
 
karakule100

karakule100

Üye
Çok güzel sağolun
 

blacksilver66

Üye
bende v999 compact active var.normal bi pusula var.acaba bunu çalıştırırmı?
 
mabdussamed

mabdussamed

Üye
Teşekkürler
 
yenihacker

yenihacker

Üye
teşekkürler güzel paylaşım :oke:
 

eu42

Üye
e72'de çok güzel bir şekilde çalışıyor. keşke n95'te de çalışsaydı :(
 
  • Beğen
Tepkiler: 5_bor_fb

sunjar

Üye
teşekkürler
 
aldoben

aldoben

Üye
bende nokia 6720c var. süper çalışıyor. ekran görüntüleri aşağıdaki gibi. programın ismindeki n97 ibaresi kafa karıştırmasın o sadece programın ismi.
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
bende nokia 6720c var. süper çalışıyor. ekran görüntüleri aşağıdaki gibi. programın ismindeki n97 ibaresi kafa karıştırmasın o sadece programın ismi.

evet superr...
 
bloodmoney8x1

bloodmoney8x1

Üye
n95 de zaten digital pusula var
 
hidayetcaliskan

hidayetcaliskan

Üye
Bende şimdi e72ye kurdum sorunsuz çalışıyor. Teşekkür ederim. Naçizane bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Bir çok arkadaş telefondaki hareket sensörüyle manyetometre sensörünü birbirine karıştırıyor o yüzdende hareket algılayan her telefonda çalışacağını düşünüyor. Hareket sensörü telefonun kendi eksenindeki hareketlerini algılarken manyetometre sensörü tıpkı normal pusulalar gibi dünyanın manyetik alanını algılıyor bu sayede yönü gösteriyor. Eğer navigasyon haritanız sizin hareketinize göre otomatik dönmüyorsa manyetometre sensörü yok demektir dolayısıyla programda çalışmayacaktır...
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
Bende şimdi e72ye kurdum sorunsuz çalışıyor. Teşekkür ederim. Naçizane bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Bir çok arkadaş telefondaki hareket sensörüyle manyetometre sensörünü birbirine karıştırıyor o yüzdende hareket algılayan her telefonda çalışacağını düşünüyor. Hareket sensörü telefonun kendi eksenindeki hareketlerini algılarken manyetometre sensörü tıpkı normal pusulalar gibi dünyanın manyetik alanını algılıyor bu sayede yönü gösteriyor. Eğer navigasyon haritanız sizin hareketinize göre otomatik dönmüyorsa manyetometre sensörü yok demektir dolayısıyla programda çalışmayacaktır...

evet aynen doğrudur...
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler
 


Üst Alt