Trident w-t3unu satmak isteyen ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

topgun1111

Üye
    Konu Sahibi
Trident w-t3unu satmak isteyen ?
selam arkadaslar w-t3 hakkindaki yazilari okudum ve risk alip bi tane alcam sifirina baktim 275 tl.simdi sizler arasindan satmak isteyen varsa gittigidiyor uzerinden alim yapabilirim.ancak o konusu acilan bozuk telefonlardan birisi olmayacak gittigidiyordaki ilanlara baktim adam sifirindan fazla para istemis telefoncular bu telefonlari almaz biliyorum aldigina pisman olan varsa falan sorunsuz olmamak sartiyla cuzi bir fiyat verebilirim
 


FK5896

FK5896

Üye
alırsan başına bela alırsın bir kız bunun yüzünbden öldü belki biliyosundur benim tafsiyemö alma
 

phoenixcik

Üye
ne hikaye yazıyorsun be kardeşim kardeş sen ona bakma al tabikide ama gittigidiyor biraz sakat ben 128 gb flash bellek sipariş ettim 80 tl ye çakma çıktı çakma niye dediğimimi sorarsanız bunun orjinalini gittigidiyor.com dan 100 tl civarına alanlar var pahalı olması benim için önemli deildi.ama şanş napacaksın kardeş sende bişe alırken dikkat et hemen okeyleme
 
FK5896

FK5896

Üye
bu sadece benim tafsiyem.. bu hafta soru bende bir telefon alıcam trident wt 3 istiğyorum ama sağlam mı değilmi ondan çok şüphem var bazı kişiler diyo 4 saat ten fazla şarjda tuttuğunuz zaman telefonun patlama riski çok yüksek sağlam değil vs. vs. bilemiyorum artık.. =( ben kararsızım en son çare samsung star (wifi) alıcam..
 

OğuzcanAbi

Üye
bizin arkide wardı çocuk bir gün doğru düzgün kullanamadı
 

topgun1111

Üye
    Konu Sahibi
valla arkadaslar bugun telefoncuda w-t3 deneme firsatim oldu dokunmatigi algilamiyor ancak parmaklarin ucu ile tirnagi degdirerek bartirinca kolay algiliyor tvsini begendim ama opera ile nette dolasirken bu dokunmatik adami cildirtabilir gibime geliyor valla parasi olan almasin gitsin nokia x6 alsin bu telefon parasi olmayanlara biseyler vadediyor
 

yolcu20

Üye
selam arkadaslar w-t3 hakkindaki yazilari okudum ve risk alip bi tane alcam sifirina baktim 275 tl.simdi sizler arasindan satmak isteyen varsa gittigidiyor uzerinden alim yapabilirim.ancak o konusu acilan bozuk telefonlardan birisi olmayacak gittigidiyordaki ilanlara baktim adam sifirindan fazla para istemis telefoncular bu telefonlari almaz biliyorum aldigina pisman olan varsa falan sorunsuz olmamak sartiyla cuzi bir fiyat verebilirim

kardeşim sakın W-T3 alma SAkın ama W-T6 alll super bir telefon suanda elımde W-T3 var ama yarın degıstırıcem W-T6 alıcam gecen w-t6 vardı hafıza kartını sıfırladım yanlıslıkla... geri göturdum wt-3 aldım suanda w-t3 var ama igrenc ötesi bişey W-T6 bildigin iphone kardesm menusu felan herşeyi aşıır super hızlı felan hıc bır sorun yok kamera felan mukemmel sana söluyorm bakk...::megafon::megafon::megafon::megafon::megafon::megafon::megafon::megafon::megafon::megafon:
 

maykli

Üye
kardeşim bende trident wt3 kullanıyorum ama aldığıma pişmanım ne yalan söyleyeyim almak isteyene tafsiye etmiyorum..
 

elif_80

Üye
onu bunu bilmem bende var daha 2aylık telefon garantisi var şarjda akşamdan takıp sabaha kadar tutuyorum hiç birşey olmuyor ama sıkıldım tlefondan eğer istersen satabilirim sana ben 299a aldım.telefon temiz bir sorunuda yok.istersen eğer beklerim.
 

KOPirates

Üye
arkadaşlar bendede vt3 var iphone alıcam onun için elimden çıkarıyorum turkcell tım merkezinden yaklaşık 3ay önce aldım.faturası elimde mevcut. tüm aksesuarları ve kutusuda duruyo. 200 tl istiyorum istanbul elden teslim ilgilenenler pm ulaşsın..
 
girayhan43

girayhan43

Üye
arkadaslar bendede wt6 var pinphone 3gs ıle takas yapmak ıstıyorum ..
 

handsomeguy

Üye
kardeşim sen serhatt58 dediğine bakma. öyle şarj edip patladığı falan yok. tüm telefonlarda bu risk zaten vardır. tridentte bu risk ne eksik ne fazla.

benim tavsiyem trident w980 alman. ben çok memnunum. 370 tl'ye yetkili bayisinden aldım ve memnunum. ama iphone gibi menüsü yok. 3g'si var. dokunmatiği gayet iyi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt