Aziz™
Üye
kardeşimde artık bizimle..:)
http://www.maxicep.com/uyeler/uye-1495428/zeki1433/
kardeşimde artık sömürmekten bıktı
ve paylaşımcı olarak aramıza katılacak.umarım güzel arkadaşlıklar kurar ve paylaşımlarıyla göz doldurur..
hoşgeldin diyorum kardeşim..
kardeşimde artık sömürmekten bıktı
ve paylaşımcı olarak aramıza katılacak.umarım güzel arkadaşlıklar kurar ve paylaşımlarıyla göz doldurur..
hoşgeldin diyorum kardeşim..




hepsını ben tükettıgım ıcın vermıyorum kımseye..bu ismi kazandım da aldım okadar makarnayı yemek kolay değil
