fenerbahçe-AYDINSPOR (1-6 biten maç )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Perfect!

Üye
    Konu Sahibi
fenerbahçe-AYDINSPOR (1-6 biten maç )


görüntü kalitesi düşük ancak tvden çekim yapmışlar izleyin tarihi golleri görün :D

ah nerde eski günler :ağlarım: :s
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hatırlıyorum o maçı:ehe
 

Perfect!

Üye
    Konu Sahibi
acı gerçekler :D :ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
kardeşim aydın bize 10 tane atsın hiç önemli değil ya :d:
 

Perfect!

Üye
    Konu Sahibi
olsun ben aydınlıyım :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:ohannes: :muha:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Aydın 1.lige yeni çıkmıştı yanılmıyosan ilk maçıydı daha 1.ligde:D
 

Perfect!

Üye
    Konu Sahibi
Aydın 1.lige yeni çıkmıştı yanılmıyosan ilk maçıydı daha 1.ligde:D
:ehe

keşke bidaha olsa çıksa 1. lige her maça giderim ya
ama şuanda amatörde:ağlarım:

aydın belediye spor var amatörden çıktı tabi belediye arkada olunca
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:ehe
keşke bidaha olsa çıksa 1. lige her maça giderim ya
ama şuanda amatörde:ağlarım:
aydın belediye spor var amatörden çıktı tabi belediye arkada olunca
off nerden nereye:s yazık olmuş:(
 

● aLuvi ●

Üye
Diyecek bir şey bulamıyorum :ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici

Buyurun bu daha net.
Skor hemen hemen aynı. Üstelik karşı takımın golü yok burada... :D
 

Perfect!

Üye
    Konu Sahibi
bunu karıştırmayın ya

konumu kirletiyorsunuz :nono::off:
:ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici

Buyurun bu daha net.
Skor hemen hemen aynı. Üstelik karşı takımın golü yok burada... :D
bekliyordum kim verecek bunu diye sen verdin:d::d: burda Aydınsporu tartışıyoz konu dışına taşmayalım lütfen:D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ben konuyu "6 tane gol atmak" ile ilişkilendirdim yahu kızmayın :d:
 

Perfect!

Üye
    Konu Sahibi
mesele 6 gol değil mesele (bkz: başlık fenerbahçe-AYDINSPOR (1-6 biten maç ) )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt