bardaqı yere bırakın buqün

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
bardaqı yere bırakın buqün
Profesör elinde içi dolu bir bardak tutarak dersine başladı

Herkesin göreceği bi...
r şekilde tutuyordu ve ardından sordu :

"Bu bardağın ağırlığı sizce ne kadardır?"

'50gm!' .... '100gm!' .....'125gm' diye öğrenciler yanıtladı.

"Bardağı tartmadıkça gerçekten ben de bilemem," dedi profösör,

"Ama, benim sorum şu ki "Bu bardağı böyle birkaç dakikalığına tutsaydım ne olurdu?"

'Hiçbir şey' …..diye yanıtladı öğrenciler.

"Tamam peki, 1 saat boyunca tutsaydım ne olurdu?" diye sordu profesör bu kez…

"Kolunuz ağrımaya başlardı efendim" diye öğrencilerden biri yanıtladı

"Haklısınız, peki şimdi ben 1 gün boyunca tutsam ne olurdu?"

"Kolunuz iyice ağrır, kas spazmı, batar vs gibi sorunlar yaşardınız ve hastaneye gitmek zorunda kalırdınız!"

Tüm öğrenciler çeşitli yorumlar yaptı ve gülüştüler.

"Çok iyi. Peki tüm bu sorunlar olurken bardağın ağırlığında bir değişme olur muydu?" diye sordu profesör.

"Hayır…." diye yanıtladı herkes

"Peki o zaman kolun ağrımasına ve kas spazmına neden olan neydi?"

Öğrenciler bulmaca çözermişçesine düşünmeye başladılar.

"Acıdan ve ağrıdan kurtulmak için ne yapmam gerekir bu durumda?"diye tekrar profesör sordu.

"Bardağı bırakın düşsün!" diye öğrencilerden biri yanıt verdi.

"Kesinlikle!" dedi, profesör. "Hayatın problemleri de böyle bir şeydir. Onları kafanda birkaç dakika tutarsın. Bir sorun yokmuş gibi görünür. Uzun bir süre düşünürsün. Başınız ağrımaya başlar.

Daha uzun düşünün. Artık seni bitirmeye ve hiçbir şey yapamamana neden olur.

Hayatınızdaki mücadeleleri ve problemleri düşünmek önemlidir,

Fakat DAHA ÖNEMLİSİ onları her günün sonunda, uyumadan önce yere bırakmaktır (bardak gibi). Bu şekilde strese girmez, ve her gün taze bir beyin ile uyanır ve her konuyla ve yolunuza çıkan her mücadele ile başa çıkabilecek güçte olursunuz!
Bu yüzden bugün ofisten ayrıldığınızda, Sevdiklerinize şunu hatırlatın :

'Bardağı yere bırakın bugün!'
 
  • Beğen
Tepkiler: haltie


tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Çok uzundu okumadım
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Çok uzundu okumadım
Bu ne biçim yorum yahu......

Oldukça güzel bir yazıydı Pınar, teşekkürler. Ama doğru yere taşıdık. Şimdi yanlış yerde kalsa... Bardağı taşırdım ben de... Aklıma takılırdı. Sonra ağırlaşırdı ağırlaşırdı... En iyisi bardağı bırakmak :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bunu cok önceden okumustum cok anlamlı gercekten saol pinosum:op:
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Bu ne biçim yorum yahu......

Oldukça güzel bir yazıydı Pınar, teşekkürler. Ama doğru yere taşıdık. Şimdi yanlış yerde kalsa... Bardağı taşırdım ben de... Aklıma takılırdı. Sonra ağırlaşırdı ağırlaşırdı... En iyisi bardağı bırakmak :D
insan avukat olmasın ya :ehe çnesi kuvvetli olan ben bu adama laf yetiştiremiyorm :ehe

--------------- Ekleme ---------------

bunu cok önceden okumustum cok anlamlı gercekten saol pinosum:op:
rica ederm btanem.. :sarıl:

--------------- Ekleme ---------------

Çok uzundu okumadım
aşk olsn abi :D
 

OğuzcanAbi

Üye
çok güzel ya
 
FK5896

FK5896

Üye
bardağı 1 boyunca tutunca içindeki sıvı biraz olsun buharlaşır ve bardağın ağırlığı azda olsa azalır :) hehehe :D:D
 

JayJayyy

Üye
oda 0 ın altındaysa buharlaşmaz
 
haltie

haltie

Üye
güzeldi be doğru ve güzel bir yazı
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Tsk ederm Kartalmm
Ataa :haha:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Güzel tavsiye :D
 
aLone

aLone

Üye
vay güzelmiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt