gravis
Üye
n95 8gb güncelleme ile ilgili
Arkadaşlar herkese iyi geceler.Site aracılığıyla phoneix kullanarak hiç bi sıkıntı yaşamadan nokia 6630 u mu son sürüme güncelledim.yarın elimde bi n95 8b olacak(fabrika çıkışlı, hangi sürüm yüklü bilmiyorum kurcalayamadım çünkü tel benim değil) ve ben bunu 35.0.001 sürümüne güncellemek istiyorum(gerçi sanırım en yüksek sürüm 35.0.015, elimde siteden temin ettiğim 35.0.001 sürümünün exe si var.) ancak şöyle bir sıkıntım var çok fazla araştırma yapamamama rağmen bulduğum bilgiler kafamı karıştırdı.açıkçası s60 v3 e biraz yabancıyım o yüzden güncelleme işinde çok dikkatli olmam lazım.lafı fazla uzatmadan anlamadığım noktaları açıklıyayım:
1- telefonu en son sürüme güncellememden sonra her programı sorunsus çalıştırmam için hacklemem gerekiyor sanırım.bu hack işlemi tam olarak nedir ne değildir?
2- çin kaynaklı sitelere imei göndermek güvenli mi? bana pek güvenli gelmiyor..
3- sırasıyla telefonu en son sürüme yükseltip tam anlamıyla uygulamalarda sorunsuz hale nasıl getirebilirim?
sizlere derdimi anlatmak için elimden geldiğimce açık yazdım, teknoloji konusunda kesinlikle ciddi düzeyde birikimim olmasına rağmen gecenin bu vaktinden midir bilinmez pek çok kaynaktan bakmamdan dolayı kafam fena halde karıştı
yardımcı olabilecek arkadaşlar bilgilerini esirgemezse çok sevinirim
herkese iyi geceler 
1- telefonu en son sürüme güncellememden sonra her programı sorunsus çalıştırmam için hacklemem gerekiyor sanırım.bu hack işlemi tam olarak nedir ne değildir?
2- çin kaynaklı sitelere imei göndermek güvenli mi? bana pek güvenli gelmiyor..
3- sırasıyla telefonu en son sürüme yükseltip tam anlamıyla uygulamalarda sorunsuz hale nasıl getirebilirim?
sizlere derdimi anlatmak için elimden geldiğimce açık yazdım, teknoloji konusunda kesinlikle ciddi düzeyde birikimim olmasına rağmen gecenin bu vaktinden midir bilinmez pek çok kaynaktan bakmamdan dolayı kafam fena halde karıştı
yardımcı olabilecek arkadaşlar bilgilerini esirgemezse çok sevinirim
herkese iyi geceler 
bende en son versyona güncelledim ama türkçe dil olmayanı yüklemişim
