Arkadaşım, söylediklerine katılmıyorum. Burdan yükledim java google mapsi çalıştırabildim. İşin püf noktası, Açık alanda(Evde kesinlikle çekmiyor) programa girmeden önce Telefon Ayarlarından Gps konumunun bulunması, 5-6 uydu bulursa, gps konumlamayı yapıyor enlem ve boylam olarak. Gene açık alandayken, Google maps'e giriyoruz, 5-10 dk civarı bir sürede gps konumlamasını yapıyor. (nokta atış) Şu andaki mevcut durumla montenin gps sistemi araba kullanırken kullanmak mümkün değil. Artı ücrete tabii. Bağımsız yazılmış java programı "We Travel" ise offline olarak konumlama yapıyor. Haritayı tam olarak ayarlayamadım.Ayrıca programdan sesli uyarı da alamadım. Belki yapabilen arkadaş vardır bana kullanışsız geldi. Eğer telefonu GPS için aldıysanız, şuanki durumda bir bardak soğuksu öneririm

Arkadaşta Nokia Navigator model telefon var. Monte ile aynı fiyata satılıyor. 560 civarı. Arabada kullanım için birebir. içinde vakkumlu cam ayağı ile geliyor. Navteq offline harita kullanıyor. Ve sesli türkçe uyarısı çok güzel. Sınırsız harita güncelleme içinde geliyor. Bu telefonu almadığıma çok pişmanım. Araştırma yapan tüm arkadaşlara duyurulur...