Samsung S5620 Monte Google Maps 3.0.2 Türkçe !!

Sponsorlu Bağlantılar

LoqeL

Üye
Teşekkürler.
 


comex

Üye
Bellek Yok Hatası Alıyorum Arkadaşlar Ne Yapmam Gerekiyor. Bilgilendirirseniz sevinirim.
 

turminator

Üye
bellek sorun icin onclikle harici sd kart almalisiniz ben 2 gb taktim; onu telefona yerlestirin, sonra menu > ayarlar > hafiza ayarlari > varsayilan bellek > orada ki maddeleri tek tek girip hepsini HAiza karti olarak isaretleyin. bende ``bellek yetersiz~`" sorunu cozuldu.
 

mesutmk

Üye
Arkadaşım, söylediklerine katılmıyorum. Burdan yükledim java google mapsi çalıştırabildim. İşin püf noktası, Açık alanda(Evde kesinlikle çekmiyor) programa girmeden önce Telefon Ayarlarından Gps konumunun bulunması, 5-6 uydu bulursa, gps konumlamayı yapıyor enlem ve boylam olarak. Gene açık alandayken, Google maps'e giriyoruz, 5-10 dk civarı bir sürede gps konumlamasını yapıyor. (nokta atış) Şu andaki mevcut durumla montenin gps sistemi araba kullanırken kullanmak mümkün değil. Artı ücrete tabii. Bağımsız yazılmış java programı "We Travel" ise offline olarak konumlama yapıyor. Haritayı tam olarak ayarlayamadım.Ayrıca programdan sesli uyarı da alamadım. Belki yapabilen arkadaş vardır bana kullanışsız geldi. Eğer telefonu GPS için aldıysanız, şuanki durumda bir bardak soğuksu öneririm:) Arkadaşta Nokia Navigator model telefon var. Monte ile aynı fiyata satılıyor. 560 civarı. Arabada kullanım için birebir. içinde vakkumlu cam ayağı ile geliyor. Navteq offline harita kullanıyor. Ve sesli türkçe uyarısı çok güzel. Sınırsız harita güncelleme içinde geliyor. Bu telefonu almadığıma çok pişmanım. Araştırma yapan tüm arkadaşlara duyurulur...
 
eydartgrafik

eydartgrafik

Üye
arkadaşlar ben uygulamayı yükledim fakat karşılaştığım en büyük sorun telefonun içinde gelen google maps uygulamasının üzerine kuruyo. telefonun orjinalinde olan google maps de elinizle harita üzerinde gezinme yaparken bu yüklediğiniz uygulamada sanal klavye çıkıyo.. yüklücek arkadaşlara bence yüklemeyin..

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım, söylediklerine katılmıyorum. Burdan yükledim java google mapsi çalıştırabildim. İşin püf noktası, Açık alanda(Evde kesinlikle çekmiyor) programa girmeden önce Telefon Ayarlarından Gps konumunun bulunması, 5-6 uydu bulursa, gps konumlamayı yapıyor enlem ve boylam olarak. Gene açık alandayken, Google maps'e giriyoruz, 5-10 dk civarı bir sürede gps konumlamasını yapıyor. (nokta atış) Şu andaki mevcut durumla montenin gps sistemi araba kullanırken kullanmak mümkün değil. Artı ücrete tabii. Bağımsız yazılmış java programı "We Travel" ise offline olarak konumlama yapıyor. Haritayı tam olarak ayarlayamadım.Ayrıca programdan sesli uyarı da alamadım. Belki yapabilen arkadaş vardır bana kullanışsız geldi. Eğer telefonu GPS için aldıysanız, şuanki durumda bir bardak soğuksu öneririm:) Arkadaşta Nokia Navigator model telefon var. Monte ile aynı fiyata satılıyor. 560 civarı. Arabada kullanım için birebir. içinde vakkumlu cam ayağı ile geliyor. Navteq offline harita kullanıyor. Ve sesli türkçe uyarısı çok güzel. Sınırsız harita güncelleme içinde geliyor. Bu telefonu almadığıma çok pişmanım. Araştırma yapan tüm arkadaşlara duyurulur...


arkadaşım bi kere elektronik alet alırken önce bi araştırma yapılır. hangi amaç için ne için kullanılacak diye. sen sırf navigasyon için vazgeçtiysen telefondan sır bunun için pişmansan. tamamen birebir navigasyon uygulamasını sıkıntısız çalıştıran route 66 firmasının cihazları var hem elde kullanılabilir hemde araca takılan cihazları mevcut. sen nokia diyosun ama bana görede nokia nın diğer özelliklerde samsung a bakarak çok eksiği var.
 
melankoli44

melankoli44

Üye
Arkadaşlar ben Google Maps v3.0.2 yi kurdum su an 2000 mt hata payı ile konumum çalışıyor. Yükleme konusunda .jad ve .jar dosyaları var dosyaları hafıza kartına atıp Google Maps.jad uzantılı dosyayı yükleme yapın.üzerine yüklensin deyin .jar uzantılı dosyayı kurmayın o zaman Konumum çalışmıyor.
 

nurullahy06

Üye
arkadaşlar ücretli mi yoksa gps le mi giriyor
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
teşekkürler
 

desperado_0088

Üye
arkadasım 3 surumunun lınkı kırık yardımdı olabılırmısın acaba
 

ayhantas_tr

Üye
kimse denedim tam manasıyla çalışıyor diyememiş
 
M3L!H

M3L!H

Üye
Star'da yükleme sonrasında java hatası veriyor!
 
tez.zek

tez.zek

Üye
eyw. kardes
 

tayyfunn

Üye
şartlar ve koşullar yükleniyor... lütfen bekleyin dedi..... ve öylecene kalıyor..... ben bunu nasıl düzelticem....... tam emin olmadan paylaşmayan bişey yaaa....
 

oner27

Üye
teşekkürler ya
eski 2.3.2 yi arar oldum 3.0 olan versionun çalışmadı
eskisi de iyce b..k oldu altta klavye falan çıktı iğrenç oldu. keşke hiç yapmasaydım

--------------- Ekleme ---------------

ben eski google mapimi istiyorum ya naısl yapabilirim. mesela format atsam telefona olurmu
format nasıl atılır onuda anlatırsınız herhalde
bir de format atılınca telefonda herhangi bir sorun olur mu
sadece içindeki bilgi ve belgeler mi gider
 

selimsen95

Üye
evet bu maps ücretli mi

--------------- Ekleme ---------------

maps üvretli mi
 

amurat70

Üye
sağolun işe yaradı
 

ATOM6

Üye
google maps 3 ilk kurduğum zamanlarda konumlama yapıyordu ama sonraları konumlama çalımaz oldu konumuz geçici olarak kullanılamıyor diyor kapalı alan falan demeyin açıkdada aynı ne kadar beklersen bekle
pc deki google earth a bile dns değiştirmeden girdiğinde çalışmıyor yotube yasakları sayesinde olduğunu düşünüyorum teledondada dns ayarlarını değişecek yeri bulamadım:)) bileniniz varmı yada sizde çalışıyormu konumum
 

lertın

Üye
Samsung S5620 Monte Google Maps 2.3.2 yukledım yıne hata vrıyor
 

mc_muco_34

Üye
Dosya türü desteklnmiyo diya napceyizz =(
 

starr22

Üye
türkçe olması çok iyi işte saol eline sağlık
 


Üst Alt