İşte Kartalın Yeni Sezon Forması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
İşte Kartalın Yeni Sezon Forması



Beşiktaşımız'ın 2010-2011 sezonunda giyeceği yeni sezon formaları cumartesi günü satışa çıkıyor. İlk olarak yeni transferimiz Quarejma'nın giyeceği formalar cumartesi günü satışa çıkacak.

Siyah-beyazlı kulübümüzden konuyla ilgili olarak yapılan açıklama şöyle:

"Futbol Takımımız'ın 2010-2011 sezonunda giyeceği formaların ilki olan Beyaz Formamız yarın (19 Haziran) satışa çıkacak. Uzun zamandır büyük merakla beklenen formamız, üzerindeki aynı renkte kabartma kartal desenleri ve jakarlı kumaşı ile dikkat çekiyor.

Salı akşamı netleşen forma göğüs sponsorluğu anlaşmasının ardından Çarşamba günü sponsorumuz Adidas tarafından üretimine hız verilen yeni formamız, 19 Haziran Cumartesi gününden itibaren belli adetlerde mağazalarımızda yer alacak. Mağazalarımıza her gün sevkiyatlar gerçekleştirilerek, taraftarlarımıza yeni formamız ulaştırılacak.
kaynak:karakartal.com
 
  • Beğen
Tepkiler: haltie, Revengeful ve ibrahim539


ibrahim539

ibrahim539

Üye
Güzel Forma Kartal Desenli Bir Forma Yapıcaklarmış Onu Bekliyorum
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Çubuklu formadan asla vazgeçmem....
 
haltie

haltie

Üye
çok beğendim mükemmel bence.7 numarada süper olmuş:ehe
 
draw1907

draw1907

Üye
hayırlı uğurlu olsun...
 
aLone

aLone

Üye
almak şart oldu artık:D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Güzelmiş
 
zibidi39

zibidi39

Üye
su forma ısını turkıyede en ıyı tasarlayan ıkı kulupten bırısı ama ben bu formayı beyenmedım kartal forması olanı merak edıyorum
 
draw1907

draw1907

Üye
su forma ısını turkıyede en ıyı tasarlayan ıkı kulupten bırısı ama ben bu formayı beyenmedım kartal forması olanı merak edıyorum


ya gerçekten bende fenerliyim ama bu adidas yurtdışındaki klüplere yaptığı kadar güzel formaları türk takımları için yapmıyor. yada bizim takımların tasarımı kötü... o kadar yıllar geçti yine bütün büyük takımların en guzel formaları eski klasık formaları

en iyisi pumaya geçsinler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
437
arslanla
Cevap
6
Görüntüleme
544
redo99
Doğuş Pertez
Cevap
1
Görüntüleme
1K
Tuba.Erva
India
Cevap
1
Görüntüleme
749
'Davut


Üst Alt