N73'e messenger için ne önerirsiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kilyoslu1i

kilyoslu1i

Üye
    Konu Sahibi
N73'e messenger için ne önerirsiniz?
Arkadaşlar Nokia N73me için hangi programı önerirsiniz. Bir kaç tane denedim Bazılarında acayip karakterler çıkıyor, bazısı listeyi tam yüklemiyor. Sizlerden yardım bekliyorum.. (h)
şimdiden teşekkürler
 


kilyoslu1i

kilyoslu1i

Üye
    Konu Sahibi
Kimse bişey önermeyecek mi?
 
atakan25

atakan25

Üye
bişi sorcam bedava giriliyor mu bu msn ye
 

OğuzcanAbi

Üye
vodafone messenger (ücretsiz) ebudy veya kanka msn
 
haltie

haltie

Üye
slick önerim :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt