Nokia 5800 ile ilgili ve Önemli ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ACMİLANO

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 ile ilgili ve Önemli ?
mrh iki tel arasında kaldım hangisini alcam die , 1. N81 2. 5800 internette arastırdım N81 problemleri , sorunları ve kusurları yok diolar ama 5800 icin bir cok seyi sorunlu , kusurlu ve problemli diolar mesela kamerası , dokunmatigi , gündür dısarda ekran gözükmüomus onun ıcın telefonu ısıtmak gerekiomus :d tema sı sorunmus sureklı renk degistiomus , aramada bazı sorunlar varmıs hoparloru ve kulaklıkta kotuymus ses cok düşük veriomus , bluetooth takılıomus mesaj yazması zor , ı , ş gibi harfleri yazdıgımda karşı tarafta boşluk bırakıomus , sim kartı takıp çıkarmak zor Mesajlarda 2-3 cümleyi geçtikten sonra kasılmaya,yavaşlamaya başlıyor. Özellikle akşamları fotoğraf çekimi gayet kötü.Gündüz idare eder durumda diolar. kırmızı kılıflı olanlar sorunlu mavide hiç sorun yok , benm merak ettiğim bu yeni yazılımlarla ve yeni sertifakalarla , güncellemelerle bu durumlar düzeliomu veya 2010 da bu durum düzeldimi yoksa sorunlar halen devam ediyomu ?
 


Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
5800 da şu an hiç bir problem yoktur...n81 de guzel bir telefon seçim sana kalmış...
 
haltie

haltie

Üye
zor tercih gibi senin ne istediğinde önemli tabi burda çünkü biri dokunmatik diğeri değil en büyük farklarından biri
 

Lacrymosa

Üye
mrh iki tel arasında kaldım hangisini alcam die , 1. N81 2. 5800 internette arastırdım N81 problemleri , sorunları ve kusurları yok diolar ama 5800 icin bir cok seyi sorunlu , kusurlu ve problemli diolar mesela kamerası , dokunmatigi , gündür dısarda ekran gözükmüomus onun ıcın telefonu ısıtmak gerekiomus :d tema sı sorunmus sureklı renk degistiomus , aramada bazı sorunlar varmıs hoparloru ve kulaklıkta kotuymus ses cok düşük veriomus , bluetooth takılıomus mesaj yazması zor , ı , ş gibi harfleri yazdıgımda karşı tarafta boşluk bırakıomus , sim kartı takıp çıkarmak zor Mesajlarda 2-3 cümleyi geçtikten sonra kasılmaya,yavaşlamaya başlıyor. Özellikle akşamları fotoğraf çekimi gayet kötü.Gündüz idare eder durumda diolar. kırmızı kılıflı olanlar sorunlu mavide hiç sorun yok , benm merak ettiğim bu yeni yazılımlarla ve yeni sertifakalarla , güncellemelerle bu durumlar düzeliomu veya 2010 da bu durum düzeldimi yoksa sorunlar halen devam ediyomu ?

Telefonu kullanmasını bilmeyenlerin yorumları onlar.

Dikkat etmen gereken bir kaç şey var tabii ki.

Eski serilerin kamerası ışıksız ve kapalı ortamlarda pek iyi çekmiyordu; fakat yeni çıkanların kamerası tamamen değiştirilmiş. Kalite çok ciddi artırılmış.

Hoparlör gayet yeterli ses veriyor. Ses kalitesi çok iyi. Kulaklıktan müzik dinleyenler telefonun kutusundan çıkan o dandik, o iğrenç, o lanet olası, o berbat, çöpe atmaktan başka bir şey yapılmaması gereken saçma kulaklığı kullanıyorlarsa o onların sorunu. O kulaklık kulağa bile uymuyor.

Telefona kesinlikle kendi alacağınız kulaklığı takın. Kulaklık sesi yeterli. Çok yüksek ses vermiyor kulaklığa bu doğru.

"Telefonu ısıtmak" ne ya? Bu kadar saçma bir şey olabilir mi? Bu telefonu hangi amaçla kullanıyorlar anlamadım. Yeni çıkan ekran teknolojilerinde ekrana güneş ışığı vurunca ekran yine de görülebiliyor; fakat bu ekran tipi her telefonda yok. 5800'da yok. Günümüzdeki hemen hemen her telefonun ekranı güneş altında zor görülür. Bunda anormal olan nedir?

Mesajlarda donma sorunu vardı. Vardı diyorum çünkü yeni versiyonlarla düzeltildi. Onu söyleyenler telefonu güncelleştirmeyi bilmedikleri için hatta güncelleştirmeden haberi olmadıkları için bu tarz şeyler söylüyorlar. Telefonu kullanmasını bilmiyorsan alma yani.

Telefonun yeni versiyonunda mesaj sorunu yok. 2500 sayfa mesaj yazsanız dahi donma olmuyor.

Ayrıca telefonun renkle alakası yok. Öyle bir şey diyen kişi tesadüfen versiyonu güncellenmiş bir mavi telefon almıştır eline yani.

Kısacası telefonda sorun yok. 450 TL'lik telefondan beklenebilecek her şey var. Şu saçma N97'den daha iyi bir telefon. Fiyat/Performans açısından ise 250 kat daha iyi telefon.

Ben 5800'ı uzun süre kullandım şu anda kullanmıyorum. Tekrar kullanır mısınız deseniz kullanmam. Çünkü içinde normal tuşlu telefonların işletim sisteminin dokunmatiğe uyarlanmış hali var. Yani işletim sistemi berbat. Seçenekler ve Geri tuşu ekranın alt tarafını oldukça kaplıyor. Üst tarafta sinyal ve batarya durumu dik yapıldığı için orası da ekranın üst tarafını kapatıyor. Ortadaki kısım kalıyor size sadece. Telefonun menüleri ve uygulamaları hep S60V3 ün aynısı. Sadece dokunma seçeneği eklenmiş. Adamlar "Ulan dokunmatik telefon yapıyoruz, adam gibi şeyler tasarlayalım" dememişler.Bekleme ekranı ise rezalet. Hiçbir özelliği yok. Yeni versiyonda müzik çalar getirilmiş ama berbat bir tasarıma sahip. Benim telefonda beğenmediğim yön bu işte. Berbat işletim sistemi berbat tasarım. Tema yüklerseniz telefon yavaşlıyor. Oyun konusunda da rezalet. Bu telefona oyun ararsanız hep klasik telefonların Java oyunlarının 5800'a uyarlanmış halini görürsünüz. %85'i sanal tuşlarla oynanır. Yani oyuna dokunarak değil. Bu telefon için iyi denebilecek oyun sayısı bir elin parmaklarını geçmez.
 
haltie

haltie

Üye
aynı konudan bir tane daha açmıştın oradaki mesajları buraya taşıdım tek konu açarsak daha iyi olur.:oke:
 

ASLAN__68

Üye
tek kelimeyle 5800 çokmükemmelbir telefon ben çok menmunum almnak isteyenlere tavsiye ederim
 
haytaefendi

haytaefendi

Üye
n81 kullanan arkadasm war 5800 dha iyi bi telefon..
 
destroy116

destroy116

Üye
Birkaç konu var bununla ilgili onlara bak istersen. 5800 tavsiye ederim
 

ACMİLANO

Üye
    Konu Sahibi
gelecek ay inş işe gircem ve ilk maaşımla almayı düşünüom değistirme sansım yok en az 3-4 sene bozulmassa gider 6 -7 aydır bunun kararını vermeye caslısıom :S Cvplar icin teşekkürler aklım daha da karıştı :s

--------------- Ekleme ---------------

aynı konudan bir tane daha açmıştın oradaki mesajları buraya taşıdım tek konu açarsak daha iyi olur.:oke:
tmm abi
 

ramço_68

Üye
walla kardeş ben telefonu 4 aydır kullanıyorum (yanı 58 00 ı kırmızı )daha soru yarattıgını
gormedim mesajyazımıda sana baglı hızlı yazabılıyosan hızlı yazarsın .
Kulaklıktan ses verme sorunu war ama az ses verıyo ama iyi bi kulaklık alarak da bu sorunu çözebılırsın.
ben kullandım tavsıye ederım.Gayet hızlı ve şık bı telefon bence kolay gelsın
 
lowermax

lowermax

Üye
kardesim ben kullanıyorum 5800 hemde dağda taşta valla bi şey oldugu falan yok tavsiye ederim...
 

ACMİLANO

Üye
    Konu Sahibi
walla kardeş ben telefonu 4 aydır kullanıyorum (yanı 58 00 ı kırmızı )daha soru yarattıgını
gormedim mesajyazımıda sana baglı hızlı yazabılıyosan hızlı yazarsın .
Kulaklıktan ses verme sorunu war ama az ses verıyo ama iyi bi kulaklık alarak da bu sorunu çözebılırsın.
Ben kullandım tavsıye ederım.gayet hızlı ve şık bı telefon bence kolay gelsın
thakn you zaten en büyük adayım 5800 :D

--------------- Ekleme ---------------

kardesim ben kullanıyorum 5800 hemde dağda taşta valla bi şey oldugu falan yok tavsiye ederim...
eyw sagol zaten 5800 kafama yattı %90 5800 almayı düşünüom benm kafamdaki 5800 sorular gitti rahatladım , alırım sonra keske almasaydım demeyim die falan :D
 
GANG BANG

GANG BANG

Üye
Ben 5800 dokunmatiğinden hiç memnun deilim.Ayrıca telefon arada bir kendini resetliyo,ya da donuyo.
Ama hack,modifiye olaylarına fln hiç girmedim bilgim olmadğı için o şekilde tel.i daha hızlı getierenler var.Ama ben tavsiye etmem.Sonradan benm gibi keşke deme...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt