ÇİN MALI iPHONE (i835S V1.1.3 versiyon) .HAKKINDA

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ByIIIShArK

Üye
    Konu Sahibi
ÇİN MALI iPHONE (i835S V1.1.3 versiyon) .HAKKINDA
Arkadaşlar Ben çin malı bir iphone aldım.Direk çine giden bir arkadaştan rica ettim.Aslında 2g orjinal iphone al diye üstüne bastıra bastıra sitesine kadar göstermeme rağmen gitmiş bana bir tane çakma iphone almış.
220$ vermiş bu cihaza birde.
Bende neyse dedim vede kullanmaya başladım.Tabi kullandıkça istekleim başladı.MEnülerin %75 ingilizce vede diğer kalan yazılarıda çince.

ilk sorum üstatlara.Yardımlarını veya yönlendirmelerini rica ediyorum.

1 - Bu telefonu türkçe yapma gibi bir şansın varmıdır.Deli ediyor beni zaten.

Arkadaşlar internette bayahı bir site gezdim.Bu telefonlar almanyada satılıyor ve de site kurulmuş bu telefonlara.Ama almancam olmayınca çeviri programları ilede pek uğraşılmıyor.Anlayamadım bir türlü zaten.yani bayahı kullanışlı olduğunu söylüyorlar vede apple sitesine wifi den bağlanıp oradan program indiriyor.bende wifi den internete girdim apple sitesine girince şifre istedi tabii.ben bir türlü özemedim.
size link vereyim üstatlar bakalım ne diyecekler.




burada app store girip program indiriyor.Ben nasıl yapacam anlamadım.

Sizden ricam bu telefon hakkında bilgiye sahip iseniz yardım edebilirmisiniz bana..

Saygılar,sevgiler herkese..
 


woltcaptain

woltcaptain

Üye
Kardeş almanyanın sitesini google çeviriden çevirebilirsin kesin türkçesi vardır kolay gelsin
 

ByIIIShArK

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş almanyanın sitesini google çeviriden çevirebilirsin kesin türkçesi vardır kolay gelsin

ilgin için teşekkür ederim.

Fakat ben zaten onu yapıyorum.Sorun derdini orada anlatamamam.Bu telefonların nasıl türkçe olacağını öğrenmeye çalışıyorum aslında.

Yardımlarınızı bekliyorum...

Saygılar.:bilmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt