Şener: 'Mağlup olup gideceğiz' :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Şener: 'Mağlup olup gideceğiz' :)
Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener, F.Bahçe maçı için yapılan komplo teorilerine atıfta bulunan bir açıklama yaptı.

Denizlispor maçı sonrasında stattan ayrılırken basın mensuplarının önümüzdeki hafta oynanacak Fenerbahçe maçıyla ilgili yönelttiği soruya Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener, ''Çıkıp oynayacağız, mağlup olup gideceğiz'' diyerek komplo teorilerine mesaj gönderen ifadeler kullandı.

Bu şok yorum sonrasında ikiye ayrılan futbol otoriteleri, bunun bir ironi olduğu ve fazla abartılmaması gerektiğini düşünürken, bazı otoriteler de her ne kadar ironi ve dil sürçmesi olsa da Trabzonspor Kulübü başkanının böyle bir söylemde bulunmasının yanlış olduğunu söyledi.
 


Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
adam da sıkılmış artık napsın...
 
Εthnic

Εthnic

Üye
Allah soyletmis....
 
Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
:ehe
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
ama doğru yenilecekler ve biz şampiyon olacazzzzzzzz FENERRRRRR
 
haltie

haltie

Üye
ironik bencede inşallah öyledirde şikesiz bir maç izleriz
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Halit bu günlerde baya şike olayına taktın..senlik birşey yok..:ehe
 
haltie

haltie

Üye
neden benlik değil:hmmm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
bjk yi ilgilendirmiyor..hemde bırakın artık şunu..
 
haltie

haltie

Üye
Ne alaka anlamadım ki.Bjkyi neden ilgilendirmesin.Bjkyi ilgilendirmezse beni ilgilendiriyor.Beni ilgilendirmezse bile zaten bütün futbol camiası bunu konuşuyor:)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hadi canım be bırakın..
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Sayın şener böyle dese ne , demese ne ... Zaten belli kimin kazanacağı .
Kupa yı onlar a verdik , onlar da bize lig de verecek . Bunu herkes görmüştür . Danışıklı , anlaşmalı maç bunlar . :oke:

Fenerbahçeli oyuncular , kupa maçında mücadelenin m sini etmedi , topa dahi koşmadılar . Kafalar lig de ...
Yoksa 10 maçta gol yemeyen Fenerbahçe , rakiplerine pozisyon vermeyen , mükemmel oynayan Fenerbahçe o maçta öyle oynar mı ? 25 dakika da 3 gol yer mi ? Kesinlikle anlaşmalıydı ...

Hedef ne ; 3 yıl üst üste lig de şampiyon olmak .. :oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
:d::d::naughty::naughty: yani alan memnun veren memnun..
 
haltie

haltie

Üye
vay ali hoşgeldin kardelşim nerelerdesin :):op:

sen bu konuya yorum yapma hakkına sahipsin takım bölümünde fenerbahçe yazıyor:)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
vay ali hoşgeldin kardelşim nerelerdesin :):op:

sen bu konuya yorum yapma hakkına sahipsin takım bölümünde fenerbahçe yazıyor:)


Eyvallah Halitcim . Sağolasın kardeşim . Sen nasılsın ? :sarıl:

Valla kardeşim , benim yorumum maçın sonucu belli . Bunu kupa maçında anladım , hem de ilk 10 dakikasında ... Bariz belliydi bence :)

Kupa Trabzonspor un , lig bizim . :ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
Tabikide Mağlup olacaksınız..:ehe Başka bir seçenek yok...:)
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
:ah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt