arkadaşlar yaklaşık 6 ay önce radyo çalışmaması problemi ile teknik servise başvurdum genpa kullanıcı hatası diyince telefonun radyosunu nasıl bozabilirim diyince tekrar bi kontrol edelim dediler ve sonra telefonun bordu eğri dediler.telefon baskı görmüş çok güldüm telefon çantadan başka biyerde değil ve kesinlikle düşmedi.kvk ya verdim onlarda kulaklık soketi arızalı dediler onu değiştirdiler.iki teknik servis iki farklı sonuç.aklın yolu bir değilmiş demekki.?neyse telefonu 3-4 ay kullandım sorun çıkarmadı bugun radyo dinlerken aniden gitti yine.telefon aynı hatadan 3 kez bozulduğu için direk para iadesi yada yenisini talep edeceğim.eminim ki zorluk çıkartacaklar ama bu sefer nokia firlandiyaya ingilizce mail atıp nokia türkiyeyi şikayet edicem.bu kadar para verip bu kadar sorun çıkaran telefon üreticilerine iletiyorum bir sonraki telefonum kesinlikle nokia olmayacak...