Windows 7'de Pencereyi sallayıp Masa üstündekileri indirme| Programsız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Windows 7'de Pencereyi sallayıp Masa üstündekileri indirme| Programsız


Arkadaşlar w7 ye geçince degişik ip uçları bulmaya başladım bunları sizinle paylaşmak istedim.
Masa üstünde açık olan tüm pencereleri altta simge durmuna indirmek için;

Masa üstünde durmak istediginiz penceriyi tutun ve sallayın, arkadaki tüm pencereler aşagıya inecektir.
Süper bir özellik.Ben bilmiyordum buyuzden paylaştım daha önce paylaşıldıysa modlarımız tarafından silinmesini talep ederim.

İyi forumlar..:oke:

 
  • Beğen
Tepkiler: MeLih_061, tugrahan21, Anıl Umut ve 1 kişi daha


jeki01

jeki01

Üye
selam wimdows 7 arkadasda var bir bakmak lazim sagol.
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
bende olmadi :hmmm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
süper bir işletim sistemi..xp kurulu olan pc lere rahatlıkla kurulabilir..
 
BktsBcr

BktsBcr

Üye
geçsem mi ne yapsam Win.7 ye :hmmm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Anıl bende de olmuyor..
 
mustafa

mustafa

Üye
o hareketi tekrar yapınca da geri geliyor ekrana pencereler :D


--------------- Ekleme ---------------

ayrıca pencereyi sağ ve sol kenara götürünce otomatik büyüyor yukarı götürünce ekranı kaplıyor :D
 
C@RPe_DieM5484

C@RPe_DieM5484

Üye
valla bende var windows 7 professional bende oluyor çokda güzelmiş teşekkürler güzel ipucu için ;)
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ultimate diye varkı olabilirmi acaba....:hmmm
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
benim ultimate 32bit olmadi valla
 
YuZaRSiFTaN

YuZaRSiFTaN

Üye
evet bunu daha önce biliyordum ama cokta önemli birsey degil bu yani digerlerinin hebsini indirmek istiyorsanız en sag alt kösede tarif ve saatin yanında kösede bir kesilmiş bosluk var onada tıklayın görün bakın neler olıuyor
 

achilletr

Üye
İlginç! Oluyor da. Win7 :)
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Bendede olmadı windows 7 ultimate olmadı denedim ...
 
rapman

rapman

Üye
biraz denedim.tam anlamamıştım ama yaptım.güzel bir özellik teşekkürler Anıl :oke:
( bu arada onu bulmaya çalışırken başka bir şey buldum.pencereyi tutup ekranın en sağına soluna vurunca patlama efekti oluşuyor.bırakınca pencere büyüyor :) )
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Teşekkürler,bendede Win7 ultimate var ve denedim oldu,güzel bir özellik
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
biraz denedim.tam anlamamıştım ama yaptım.güzel bir özellik teşekkürler Anıl :oke:
( bu arada onu bulmaya çalışırken başka bir şey buldum.pencereyi tutup ekranın en sağına soluna vurunca patlama efekti oluşuyor.bırakınca pencere büyüyor :) )
O pencereyi ekranın yarısına yarlam özelligi...:ehe
Teşekkürler,bendede Win7 ultimate var ve denedim oldu,güzel bir özellik

Rica ederim
:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt