enes gerçekten seni anlıyorum.sadece ben değil eminimki insanların çoğu böyledir.bir olay olur yaşama isteğin kalmaz hayat bir anda boş gelir sana.yaşamak anlamsız gelir.bu dünyada neydimki o zaman dersin kimi an.bir beklentidesindir ama gelmez çaren.hep bir boşluktasındır ama bulamazsın değerlerini.kafanda cevapsız kalan yığınla soru vardır sanki neden oldu niye oldu sorularının sonu gelmez sanırsın.ama birtek şey bilirsinki hayat herşeye rağmen devam ediyor.ve yaşamak zorunda olduğunu bildiğin için katlanması dahada zorlaşıyor.çözümse sadece zaman sadece inanmak ve sadece güçlü olmak...(en azından ben böyle yapıyorum

)