Neden ? TuRkiShCowboy cevap arıyor ...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
:kop:hehe
 


haltie

haltie

Üye
buna hayat diyorlar:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yerim hayatı yaa :ehe
 
haltie

haltie

Üye
:ehe yaşa yeme kardeşim
 
Salihyet

Salihyet

Üye
(1)Neden istediğimiz gibi olmaz bazı şeyler ?
(2)Merak ediyorum neden böyle oluyor ?
Galiba bu sadece bende var :)
Içimden şunu yapmak istemediğimi geçirdiğim anda hemen başıma geliyor :ehe

1: Her zaman her istediğin gerçekleşmez, bunu sadece sen gerçekleştiremiyorsun sanma :)
Çözüm: Dua edebilirsin mesela..

2: bknz: 1

.d
 

passiv€ aggressiv€

Üye
'Neden?' sorusuna verilen en iyi cevap 'Neden olmasın?' :ehe
Ama bence Mehmet abi gerekli acıklamayı yapmış :spr
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Haklısın :)
Ama istisnasız öyle oluyor ...
 
Aziz™

Aziz™

Üye
enes gerçekten seni anlıyorum.sadece ben değil eminimki insanların çoğu böyledir.bir olay olur yaşama isteğin kalmaz hayat bir anda boş gelir sana.yaşamak anlamsız gelir.bu dünyada neydimki o zaman dersin kimi an.bir beklentidesindir ama gelmez çaren.hep bir boşluktasındır ama bulamazsın değerlerini.kafanda cevapsız kalan yığınla soru vardır sanki neden oldu niye oldu sorularının sonu gelmez sanırsın.ama birtek şey bilirsinki hayat herşeye rağmen devam ediyor.ve yaşamak zorunda olduğunu bildiğin için katlanması dahada zorlaşıyor.çözümse sadece zaman sadece inanmak ve sadece güçlü olmak...(en azından ben böyle yapıyorum :) )
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
haklisin aziz çözümse sadece zaman sadece inanmak ve sadece güçlü olmak...(en azından ben böyle yapıyorum :) )
ve dogurusunu yapiyorsun :oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
İçinden kötü şeyler değil iyi şeyler geçir Enes :)
Her zaman iyi şeyler olacak zannet demiyorum, ona safığı aşan iyiniyet deniyor.
Ama kötü düşündükçe kötü şeyler gelir insanın başına...

Bir de her zaman iyi gitmez hayat... Her zaman her şey istediğimiz gibi gitmez... Önemli olan zorluklarla başa çıkabilmek.

Zorluklar karşında su gibi misin? Buharlaşıveriyor musun hemen?
Yoksa havuç gibi misin? Hemen yumuşuyor musun?
Yoksa KAHVE gibi misin? En kaliteli haline o anlarda mı kavuşuyorsun?..
(En iyi kahve için suyun sıcaklığı 95 derece civarında olmalıdır :) )
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Güzel cümleler :)
Kahve olmak istiyorum :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt