lg cookie (kp500) almak istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
zeki361

zeki361

Üye
    Konu Sahibi
lg cookie (kp500) almak istiyorum
ben lg bu modelini begendim ama acele etmek istemedim kullnanalar varsa oyun dur sesidir dokunmatıgdır ıyı kotu yorumalrını bekliyorum
 


futbol123

futbol123

Üye
benim arkadaşta vardı memnún değildi 399 tl ye 5230 almanı tavsiye ederim
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
ben de berkeye katılıyorum we ısrarla 5230 u Tawsiye ediyorum(martta ben de alacagım):oke:

--------------- Ekleme ---------------

samsung star oluyor yhani 5230.
 
zeki361

zeki361

Üye
    Konu Sahibi
tamam teşekkurler saolun
 

denofreestyle

Üye
tEK KELİMEYLE TELEFON BUDUR COOKİE Bİ HARİKA
 
alialp9502

alialp9502

Üye
benim arkadaşta vardı memnún değildi 399 tl ye 5230 almanı tavsiye ederim
sana katılmıyorum 5230 özelliklerine göre çok pahalı telefon ve kamerası 2 megapiksel cookie'nin 3 cookie çok daha iyi bence tavsiye ederim
ben de berkeye katılıyorum we ısrarla 5230 u Tawsiye ediyorum(martta ben de alacagım):oke:

--------------- Ekleme ---------------

samsung star oluyor yhani 5230.
5230 nokia samsung değil
 
zeki361

zeki361

Üye
    Konu Sahibi
bencede belki cooki daha ii olur diye düşünyorum iyece araştırdım herşyi gayet güzel kullanışlı çiktı fiytıda iii yanı
 

sertajapon

Üye
ben memenunumda sensör açmıyor sen yinede 5230 al
 

mydanoz.

Üye
beyler isteyen warsa 175 tl ye ben satıyorum hiçbir sorunu yok kutusu war kırmızı renkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt