İşte Kadın Erkek Farkı :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İşte Kadın Erkek Farkı :)

 
  • Beğen
Tepkiler: murut12, mcnpl4 ve mekanik


' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Kim bilir o maymunun da ne derdi vardır be abi.
Ulan çocuk da yaptık,bunun bezi var muzu var yok danonesi var off..Dışardan bakanlar ohh ne güzel keyfe bak diyor da avrat evde başımın etini yiyor''oğlan bir deri bir kemik kaldı açlıktan acaba diyorum herif sirklere felan mı versek he?Artis neyim olur ne malum.Bizimkinin Charlie'den neyi eksik heriff!Git bi iş bul çalış lanet olsun seninle çiftleştiğim güne kıl yumağı,boyun devrilsin emi!''
 
rapman

rapman

Üye
Kim bilir o maymunun da ne derdi vardır be abi.
Ulan çocuk da yaptık,bunun bezi var muzu var yok danonesi var off..Dışardan bakanlar ohh ne güzel keyfe bak diyor da avrat evde başımın etini yiyor''oğlan bir deri bir kemik kaldı açlıktan acaba diyorum herif sirklere felan mı versek he?Artis neyim olur ne malum.Bizimkinin Charlie'den neyi eksik heriff!Git bi iş bul çalış lanet olsun seninle çiftleştiğim güne kıl yumağı,boyun devrilsin emi!''
üzüldüm senin durumuna be hacı.
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Ben evli bile değilim:)Ama yakında evlenirsen sen de öyle olursun bak erkeğin kaderi bu
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:ehe:ehe
 

mekanik

Üye
harbi güzelmiş...
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İsa döktürmüşsün hacı:D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
:ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:ehe :ehe
 
nitroux

nitroux

Üye
Kim bilir o maymunun da ne derdi vardır be abi.
Ulan çocuk da yaptık,bunun bezi var muzu var yok danonesi var off..Dışardan bakanlar ohh ne güzel keyfe bak diyor da avrat evde başımın etini yiyor''oğlan bir deri bir kemik kaldı açlıktan acaba diyorum herif sirklere felan mı versek he?Artis neyim olur ne malum.Bizimkinin Charlie'den neyi eksik heriff!Git bi iş bul çalış lanet olsun seninle çiftleştiğim güne kıl yumağı,boyun devrilsin emi!''

ben 2 yıllık evli bir genç olarak bu duruma tamamen katılıyorum :kop::kop::kop: gülmekten tabiii:kop::kop::kop:
 

OğuzcanAbi

Üye
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt