Buralardayız,okul köşelerinde sürünüyoruz,ama kahve köşelerinden iyidirвυяακ;2049301' Alıntı:Ey ahaliii.... Nerdesiniz!?![]()

Buralardayız,okul köşelerinde sürünüyoruz,ama kahve köşelerinden iyidir![]()
Allah öbür tarafta süründürmesin.Geçiyordum , bir uğrayayım dedim.
