6 Şubat 2010 Cumartesi Kuponumuz ..!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
6 Şubat 2010 Cumartesi Kuponumuz ..!
Bu hafta son derece zor maçlar seçtim . Oranları da oldukça güzel . Denemekte fayda var diye düşünüyorum..

138 - Eskişehirspor - İ.B.B 1 1.80

140 - Liverpool - Everton 1 1.65

234 - Tottenham - A.Villa 1 1.80

254 - Livorno - Juventus 2 1.80


Ben 20 TL basıyorum . Netice de cebimden çıkmıyor . :)

Fakat ;

Hepsi de yatabilir , hepsi de tutabilir . O derece yani . Dikkatli karar verin .Çok riskli bir kupon kanaatimce .!
Ama oranlardan dolayı denenebilir .


Hadi bakalım bol şanslar .

 


gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Ali abi ilk iki maçtan eminim de Tottenham-Aston Villa maçı beraberlik olabilir demedi deme :D ben de eskişehir'e liverpool'a schalke'ye ve hoffenhaim'a verdim. Sence ne olur pm atar mısın ?
 
Consul9

Consul9

Üye
138 - Eskişehirspor - İ.B.B 1 1.80(2-1 es es aldı :oke:)

140 - Liverpool - Everton 1 1.65(1-0 liverpool aldı)

bunlar tuttu :oke:
 
waytt

waytt

Üye
merturkızm diablos pazar maclarına sole tam sıkıntısız nakıt alabılecegımız mac yazarmısın yaa ben ufak meblayada razıyımm yani 10 ,15 fark etmez üstadlarım rica ediorum
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Ali abi ilk iki maçtan eminim de Tottenham-Aston Villa maçı beraberlik olabilir demedi deme :D ben de eskişehir'e liverpool'a schalke'ye ve hoffenhaim'a verdim. Sence ne olur pm atar mısın ?

Kardeşim daha yeni görüyorum kusura bakma . Keşke Shalke ye oynamasaydın .. Dün bir araştırdım gazetede falan . Vallahi korktum . Dikkat ettiysen kuponumda yer vermedim . Alman takımlarına hiç güven kalmadı bende ..!

Shalke 0-0 , Leverkusen 1-1 , Hamburg 3-1den 3-3 verdi maçı ... Fazla söze gerek yok herhalde ..


138 - Eskişehirspor - İ.B.B 1 1.80(2-1 es es aldı :oke:)

140 - Liverpool - Everton 1 1.65(1-0 liverpool aldı)

bunlar tuttu :oke:

Aynen .. Zor da olsa tuttu valla :) Liverpool 10 kişiyle kazandı . 60 dakika 10 kişi oynayarak kazandı bir de :) Tahmin etmemiştim açıkcası ..

Eskişehir de 90 dakika da attı . :)


merturkızm diablos pazar maclarına sole tam sıkıntısız nakıt alabılecegımız mac yazarmısın yaa ben ufak meblayada razıyımm yani 10 ,15 fark etmez üstadlarım rica ediorum

Bugün maçlar sonuçlansın bir , sana bildireceğim pm ya da konuyla ok ..
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Schalkeli oyunculara ne kadar küfür ettim bi bilsen :D Schalke'ye 2 kuponda da oynamıştım ikisi de sadece Schalke yüzünden yattı. :@ 4 tlye 50 tl kazanıoduk ya ne güzel. Ulan Schalke ulan Schalke :@
 
waytt

waytt

Üye
tamam diablos pm olrak da olur farketmez ustad tşk
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Ali abi ilk iki maçtan eminim de Tottenham-Aston Villa maçı beraberlik olabilir demedi deme :D ben de eskişehir'e liverpool'a schalke'ye ve hoffenhaim'a verdim. Sence ne olur pm atar mısın ?
Demedim mi bak işte :evet:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Pff .. Yapılır mı bu Tottenham ya .. O kadar gol kaçar mı ?
Umarım Juventus yenmez ..
 
alcatraz1907

alcatraz1907

Üye
arkadaslar schalke ye sizi siz olun vansporla bile oynasa güvenmeyin benim çok kuponumu yatırdı deyyuslar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt