5800 v40 versiyon atımı sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DeeX

Üye
    Konu Sahibi
5800 v40 versiyon atımı sorunu
arkadaşlar ayrı bir konu açtığım için öncelikle özür dilerim. benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlara çözüm olabilir. telefona v40 güncellemesi attıgım sırada telefon kapanıyor ve nokia software cihaz kurtarma hatası veriyor. telefonu tekrar açıyorum fakat tekrar aynı sorunu yaşıyorum. her defasında telefon kapanıyor ve açmak için usb den ayırıp bataryayı söküp takmam gerekiyor. telefona hard format attım denedim fakat tekrar aynı sorunla karşılaşıyorum. bu problemi aşmak için ne yapmam gerekiyor?
 


..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
programı silip yeniden kurdun mu ?
 

DeeX

Üye
    Konu Sahibi
evet hard formattan önce bunuda denemiştim.

sorun bu şekilde oluyor.

 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
bu konuda bilgim yok acaba product kodunu değiştirsek problem kalkarmı rengi ney?
 

DeeX

Üye
    Konu Sahibi
nokia blue
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
yarın bi fun clubta sor istersen bu konuyu arkadaşım bilgim yok fazla yanlış yönlendirmekte istemiyorum :box
 

DeeX

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim ben biraz daha kurcalayayım. bozmaz da çözebilirsem buraya yazarım. :)
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
güncellemesende olur birşey değiştiği yok fazla :ehe
 

DeeX

Üye
    Konu Sahibi
şu kodla güncellemeyi denesene birde

--------------- Ekleme ---------------


0559066

bakalım şimdi indiriyor. birde bunu deneyeceğim. çözülürse cevap veririm

--------------- Ekleme ---------------

aynı sorun aynı hata devam ediyor. fakat şimdi telefon kapalı kalmıyor restart atıp açılıyor. 2-3 dakikada bir tekrar bu hatayı veriyor. poff!
 
mustafa

mustafa

Üye
kodla alakası yok. usbrom diye bi driver var o yüklenmediği zaman sorun çıkartıyor. bu sorunu bir türlü çözemedim gitti. windows 7 de daha az oluyor bu sorunlar. öyle olduğu zaman bilgisayara format atıyorum. şansa olursa ne ala olmazsa çok kötü. pc'ye format at windows 7 yükleme imkanın varsa yükle. anakart driverlarını falan yükle ondan sonra ovi suite i yükle bilgisayarı yeniden başlat. telefonuna hard format at. daha sonra telefonu pcsuite modunda bağla ve bekle bütün driverları kursun. daha sonra ovi suite telefonuna gerekli yazılımları kursun. bütün her şeyi eksiksiz olarak telefonuna kurduğuna emin ol. ovi eğer telefona gerekli olan app leri yükleyemezse zaten hata verir. kabloyu çıkart ve yeniden pc suite modunda bağla. eksik kalan app leri de yükleyecektir. bunları yaptıktan sonra güncellemeyi dene. inşallah bu saçma sorunu çözersin çünkü gerçekten sinir bozucu. ayrıca konu açtığın için özür dilemene gerek yok arkadaşım :oke:
 

DeeX

Üye
    Konu Sahibi
kodla alakası yok. usbrom diye bi driver var o yüklenmediği zaman sorun çıkartıyor. bu sorunu bir türlü çözemedim gitti. windows 7 de daha az oluyor bu sorunlar. öyle olduğu zaman bilgisayara format atıyorum. şansa olursa ne ala olmazsa çok kötü. pc'ye format at windows 7 yükleme imkanın varsa yükle. anakart driverlarını falan yükle ondan sonra ovi suite i yükle bilgisayarı yeniden başlat. telefonuna hard format at. daha sonra telefonu pcsuite modunda bağla ve bekle bütün driverları kursun. daha sonra ovi suite telefonuna gerekli yazılımları kursun. bütün her şeyi eksiksiz olarak telefonuna kurduğuna emin ol. ovi eğer telefona gerekli olan app leri yükleyemezse zaten hata verir. kabloyu çıkart ve yeniden pc suite modunda bağla. eksik kalan app leri de yükleyecektir. bunları yaptıktan sonra güncellemeyi dene. inşallah bu saçma sorunu çözersin çünkü gerçekten sinir bozucu. ayrıca konu açtığın için özür dilemene gerek yok arkadaşım :oke:

Bu çok çok çok teferruatlı :) başka bilgisayarda denemem sorunumu çözmez mi ? yani bu sorun bilgisayar ile mi alakalı ?
 
mustafa

mustafa

Üye
Bu çok çok çok teferruatlı :) başka bilgisayarda denemem sorunumu çözmez mi ? yani bu sorun bilgisayar ile mi alakalı ?
Bilgisayar ile alakalı değil hocam işletim sisteminden oluyor. Bu sorun çakışmadan kaynaklanıyor olabilir. Win 7 de de garanti değil. Mesela benim masaüstü bilgisayarda win7 yüklü ben de sorun çıktı laptopta yaptım oldu o da win 7. Sana tavsiyem bilgisayara temiz bi format at yukarıda yazdıklarımı uygula. Umarım işini görür

--------------- Ekleme ---------------

bu arada masaüstü bilgisayarımda şu anda sorunsuz yüklüyorum. Sana anlattıklarımı yaptım ben de daha önce
 

DeeX

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayar ile alakalı değil hocam işletim sisteminden oluyor. Bu sorun çakışmadan kaynaklanıyor olabilir. Win 7 de de garanti değil. Mesela benim masaüstü bilgisayarda win7 yüklü ben de sorun çıktı laptopta yaptım oldu o da win 7. Sana tavsiyem bilgisayara temiz bi format at yukarıda yazdıklarımı uygula. Umarım işini görür

bu arada masaüstü bilgisayarımda şu anda sorunsuz yüklüyorum. Sana anlattıklarımı yaptım ben de daha önce

şu an format atmamın mümkünatı yok. dosyalarımı yedeklemem günler sürer. bakalım başka bir bilgisayarda daha deneyecegim. xp olan bir bilgisayarda.

--------------- Ekleme ---------------

evet sorun bilgisayardaymış. XP de denedim ve oldu. şu an v40. Bu sorunla karşılaşıp çözüm bulamayan arkadaşlara başka bilgisayarda denemelerini tavsiye ediyorum. :) sorun çözülmüştür ;)
 
esas_cocuk

esas_cocuk

Üye
Ne yapman gerektiğini software updater söylüyor ama sen sanırım yapamamışsın benım başımada geldi aynısı önerdiği yolları izleyerek hatadan kurtuldum sende dene ama harfiyen yap ne yazıyosa hata mesajında düzelir...
 

DeeX

Üye
    Konu Sahibi
yok herşey tamamdı. 5-6 saat uğraştım yapmak için ama sorun ne bende nede telefondaymış :) sorun bilgisayar kaynaklı XP bilgisayarda denedim ve şu an halletmiş bulunmaktayım :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
yok herşey tamamdı. 5-6 saat uğraştım yapmak için ama sorun ne bende nede telefondaymış :) sorun bilgisayar kaynaklı XP bilgisayarda denedim ve şu an halletmiş bulunmaktayım :)
hallettiysen sorun yok..:oke:
 

sahinbozan

Üye
arkadaşlar sorun şu nokyanın çalışan diğer programları ile çakışıyor görev yöneticisinde onları kapatın düzeliyor
 

zer0cool

Üye
Kardeşim aynı sorun bende de vardı. Derdime derman oldun. Emektar PC'me hiç sövmedim ama ben böyle pc'nin :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt