telefona attığım dosyaları açamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

smpyncn

Üye
    Konu Sahibi
telefona attığım dosyaları açamıyorum
arkadaşlar ben 5800 kullanıyorum usb kablosuyla telefona tema felan atıyorum daha sonra telefonda dosya yöneticisinde download klasörüne gidiyorum temanın üzerine basınca açılamıyor desteklenmeyen dosya biçimi diyor ne yapmalıyım
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Rar veya zipli dosyamı acaba pcde çıkar böyle dosyaysa
 

smpyncn

Üye
    Konu Sahibi
zipli dosya.ne yapmam gerekiyor düzeltmek ve telefonda görünmesi için
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
winrar yükle sitede var...
 

Lacrymosa

Üye
Dosyaya sağ tıklayıp Buraya Çıkart deyin.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
telefonda nasıl yapacak onu,winrar kurulu değilse..
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Pc varmış Hocam nasılsa orda çıkartıp öyle atsın telefona
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
öyle olur ama telefonda açması için winrar gerekli biliyorsun..
 
fbforever

fbforever

Üye
Unrar programı var ama unsigned'dir o Pc de yapsın
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Xplore yüklenmiyormu 5800 a onlada yapabilir
 

Lacrymosa

Üye
Telefonda yapsın demedim zaten. Bilgisayarda rardan çıkartması lazım.

Ben o işi telefonda da yaparım. :)
 

gsad

Üye
winrar yukle telefondan yap
 

smpyncn

Üye
    Konu Sahibi

Lacrymosa

Üye
arkadaşım dediğini yaptım klasörün içindeki herşeyi bilgisayarın masaüstüne attı baska bişey yapmadı

Tamam şimdi çıkan o dosyalardan ilgili olanı telefonunuza atın. Tema, oyun, program vs.
 

smpyncn

Üye
    Konu Sahibi

Lacrymosa

Üye
Önemli değil. İyi geceler.
 


Üst Alt