"F.Bahçe'den aldığım para torunlarıma bile yeter"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
"F.Bahçe'den aldığım para torunlarıma bile yeter"
Fenerbahçe eski teknik direktörü Luis Aragones, sarı-lacivertli kulüpten aldığı tazminat sayesinde para sorununun kalmadığını belirterek, "Fenerbahçe'den aldığım para torunlarıma bile yeter" dedi.

Fenerbahçe'den 2 milyon euro tazminat alan Luis Aragones tatiline devam ediyor. Doğduğu yer Alcobendas'ın yerel gazetesi En Alcobendas'a röportaj veren İspanyol hoca, "Sıkılmadınız mı, çalışmayı düşünmüyor musunuz?" sorusuna, "Para sorunum yok, Fenerbahçe'den aldığım para torunlarıma bile yeter" cevabını verdi.

"Daha fazla sıkılmamak için çalışmıyorum" diyen Aragones şunları söyledi:

"Maddi bir sıkıntım yok. Geziyorum, yürüyorum, gençleri yetiştiriyorum. Otobüse binmeyi seviyorum. Fenerbahçe'den aldığım para torunlarımın geleceğini bile kurtarır. Onların eğitimi için para harcıyorum. Hayatımdan çok memnunum."
 


haltie

haltie

Üye
birde del bosque var.bu iki olayın arkasındada şekip mosturoğlu var.geçen bir tartışma programında çıktı.beşiktaş del bosque davasında olabilecek en ağır cezayı almış avukat şirketi şekip mosturoğluna ait aynı durum aragones içinde geçerli.ah ulan başkan kediye çiğer teslim etmişin haberin yok
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hep böyle olmuyormu geliyorlar dünyanın parasını alıp birde takımı mahvedip gidiyorlar sonrada senin benim paramla sefa sürüyorlar boğazına dursun o paralar seninde torunununda ama adam da suç yok suç bizde:off:
 
haltie

haltie

Üye
Mehmetce38™;1963498' Alıntı:
Hep böyle olmuyormu geliyorlar dünyanın parasını alıp birde takımı mahvedip gidiyorlar sonrada senin benim paramla sefa sürüyorlar boğazına dursun o paralar seninde torunununda ama adam da suç yok suç bizde:off:

aynen abi yerli oyuncu ve antronerlere daha az sabırlılar hep kazıklayolar umarım akıllanırlar
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Evet ya yabancılara gösterilen töleransın çeyreğini yerlilere gösteremiyoruz 2 3 maç yenildimi bas tekmeyi ama yabancılar star ya ustaya onlar yıldızya yemişim hepsini bizde bu yabancı merakı oldukça nice yeteneklerimiz çürür gider üstelik elimizdekileride biz çürütürüz yiyin efendiler yiyin afiyet olsun
 
Mert

Mert

Üye
adamlar bu kadar mı uyanık olur yaa bide utanmadan söylüyo torunlarımada yeter diye... valla ş*ref**z bu yabancıların çoğu
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yalan haber daha .. :ehe
Baktığın zaman elle tutulur bir yanı bile yok haberin .. Çok güldüm valla . :ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Mehmetce38™;1963498' Alıntı:
Hep böyle olmuyormu geliyorlar dünyanın parasını alıp birde takımı mahvedip gidiyorlar sonrada senin benim paramla sefa sürüyorlar boğazına dursun o paralar seninde torunununda ama adam da suç yok suç bizde:off:
haklısın Mehmet..beş para etmezler..
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
yönetimler bu işi erbaplarına bıraksa böyle işler olmaz bence ama yinede fenerbahçe bu tür durumlarda türkiyede en az karşılaşan takım bir çok davasını fifa nezninde kazanmıştır aragones olayında şekip mosturoğlunun yapacagı bir şey yok adamın sözleşmesi Çok iyiydi eğer anlaşmasaydı aragonesle durum fifaya gidipte uzasaydı şuan aldıgının 3 katı parayı alırdı del bosque olayında beşiktaş hata yaptı anlaşıpta yolunu ayırmadı fifaya gidince olay uzadı ve del bosque kazandı bence hata fenerbahçe yönetimindedir sözleşme maddelerinde bu tür yabancılar her noktayı koyuyor bunları kabul etmesek daha iyi olur mesala linderoth kaç yıl oynamadan para aldı gs den
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
yönetimler bu işi erbaplarına bıraksa böyle işler olmaz bence ama yinede fenerbahçe bu tür durumlarda türkiyede en az karşılaşan takım bir çok davasını fifa nezninde kazanmıştır aragones olayında şekip mosturoğlunun yapacagı bir şey yok adamın sözleşmesi Çok iyiydi eğer anlaşmasaydı aragonesle durum fifaya gidipte uzasaydı şuan aldıgının 3 katı parayı alırdı del bosque olayında beşiktaş hata yaptı anlaşıpta yolunu ayırmadı fifaya gidince olay uzadı ve del bosque kazandı bence hata fenerbahçe yönetimindedir sözleşme maddelerinde bu tür yabancılar her noktayı koyuyor bunları kabul etmesek daha iyi olur mesala linderoth kaç yıl oynamadan para aldı gs den
sonuna kadar haklısın..
 
llakin1907

llakin1907

Üye
DiaBLoS™;1964065' Alıntı:
Yalan haber daha .. :ehe
Baktığın zaman elle tutulur bir yanı bile yok haberin .. Çok güldüm valla . :ehe

:oke::oke::oke::oke::oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Semih bencede yalan...:ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Linderoth un aldıgı Parada sülalesine Yeter kendisi Öyle bir şey demedi Ben diyorum :))
 
'Davut

'Davut

Üye
İyi ki fazla para almamış...kendini dünya'nın en zengini hissederdi...:ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:ehe :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
439
Doğuş Pertez
YsF_90
Cevap
3
Görüntüleme
1K
Mustafa Furkan


Üst Alt