muratgs777
Üye
S.A arkadaşlar ben 2 gün once telefonu aldım ama bır kaç problemım var yardımcı olursan cok sevınırm
1. MSN yukelemem gerekıyor
2.Internetten vıdeo ızleyemıyorum
3. Ve guzel bır ınternet browserı lazım
bı yardımcı olun Müslüman kardeslerım
e olmuyo açmıyo, flas lazım diyo, onuda indirmiyo![]()

arkadaşım msn için kanka msn öneririmLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızdan bulabilirsin.
İnternetten video için bolt die browser var youtube deki videoları açıyor.
Güzel bir tarayacı opera mini 5 sekmeli fln aynı anda istediğin kadar siteye girebiliyosrun.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızVEYALinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızSİTELERİNDEN BULABİLİRSİN...
