Samsung Star Donma Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

ataik1

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Star Donma Sorunu
Sağdaki tuştan kamerayı açıp sağ alt köşedeki ok işaretli tuşa basınca resimler açılıyor...

Resimlere sırayla bakarken hep 4. üde ekran donuyor:( ne yapmam gerekir, böyle bişeyle karşılaşan oldu mu?

Servise götürmeden çözebilir miyim?
 


ısland

Üye
valla ne desem boş samsungtan uzak duruyorum sadece
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
kapat sonra pili çıkar sonra tak bidaha aç belki düzelir ama pili çıkarınca biraz bekle 10-20 sn felan
denemedim ama kapatıp açınca donma sorunları düzeliyor diyorlardı

--------------- Ekleme ---------------

valla ne desem boş samsungtan uzak duruyorum sadece

samsungdan uzak dur sen kazık yemeye devam et nokia ile ...
 

ataik1

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler fakat düzelmedi :(

Başka öneriler var mı?

--------------- Ekleme ---------------

Kendim buldum şimdi

hdtv lost vardı onu arka plana atınca yani 5 te resim var 6 da lost 5 e gelince o yüzden takılıyor çünkü

star mp4 hdtv desteklemiyor...

Konu kapansın cevap verenlere teşekkürler...
 
ufukano07

ufukano07

Üye
bence o 4. resimde sorun var virüs falan olabilir sen eğer senin için önemli değilse 4. resmi sil hatta sen en iyisi tüm hafıza kartını bilgisayara aktar sağlam bi antivirüs programı ile tarat sonra hafıza kartını formatlayıp tarattığın dosyaları tekrar hafıza kartına at bence servislik bi olay değildir endişelenme:oke:

--------------- Ekleme ---------------

bu arada sormadım ama o resimler telefonun kendi resimleri mi yoksa hafıza kartında ki resimler mi hafı kartındakiler ise yukarda anlattığımı yap belki sorun hallolur
 
neoorog

neoorog

Üye
Aynı telefondan bende de var fakat dediğin gibi bir sorun yok ben de. Telefonda virüs olabilir mi acaba ?
 
Paranoya

Paranoya

Üye
evet bendede var star fakat hiç karşılaşmadım böyle bi sorunla ufukano07 nin dediğini denemeni öneririm..
 
hak yolcusu

hak yolcusu

Kapalı Hesap
telefonun hafızası dolu oldugu ıcın donuyor olabılır format at belkı duzelır ama servıse gotursen de bosuna *2767*3855#
 

altancix

Üye
ya dayı ben çok memnunm tldndan o arkadaşta samsungdan uzak dursn nokiadan kazık yeme devam etsin ne diyelim yakın tüm proğramları yazarlar biraz saıbr :D)
 

900ege

Üye
telefon hafızasına hiçbirşey kaydetme çünkü telefon gittikçe yavaşlamaya başlıyo. enaz 2gb harici bellek al herşeyi harici belleye kaydet. ben öyle yapıyom nerdeyse hiç kasmıyo.
 

sugargirll!

Üye
benim alakasz ama çok gerekli bi sorum var..'Samsung star'da mesajlarıma ulaşamıyorum..başlatılıyor dior ama başlatamıyor..saatlerce denedim bilgsi olan varsa yardmcı olabilirmi lütfen??'
 
Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
bu kodu gır bıdaha donmaz *2767*2878#
 
emreselcan

emreselcan

Üye
bendede var hiç donmaya rastlamadım roket samsung al hayatını yaşa :D
 

Hyper123

Üye
SAMSUNG 5233 STAR WI-FI mi alsam SAMSUNG 5233 STAR mı bi el atın arkadaşLar ?
 
Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
bu kodu gır bıdaha donma olmaz *2767*2878#
 
kwnchh

kwnchh

Üye
valla ne desem boş samsungtan uzak duruyorum sadece

Samsung'dan uzak duruyorum sadece demişsin,güzel demişsin :)

Bende sana aksini diyeyim,Nokia'dan uzak duruyorum.

2sene evveline dek bende senin dediğini diyordum ve bahsettiğim 2sene evveline kadar Nokia dışı telefon kullanmışlığım çok nadir olmuştur (olduysa da 2nci hat için alınan uyduruk cihazlar olmuştur). Taa ki Nokia 5610 ile tanışana kadar.. Aynı cihazdan elimde 2 tane vardı ve biri normal yollarla alınmış Genpa garantili diğeri ise Arabistan Qatar'dan gelme. 2cihazda senkronlanmışçasına aynı arızaları verince ve bu arızalar her seferinde yetkili serviste giderilip bana cihaz sağlam olarak dönmesine rağmen nüksedince "Allah belanı versin,bana gelen sana gelsin ey Nokia!" dedim ve L 700 sayesinde Samsung'la tanıştım. Memnun kalmış olmalıyım ki artık Star kullanıyorum..

Umarım Samsung'dan uzak duruyorum demene sebep olan Nokia cihazın gün olup aynı şeyi Nokia için de söyletmez sana :aha:
 

asilist

Üye
sureklı pılı cıkar tak ..cekılıcek cıle deıl..en guzelı bıraz format kodunu arastır ole halledersin..bıde asırı yuklenme varsa telefonunda bıraz dosya sılmeye bak .. yada yenı bı hafıza kartı almanın vaktı gelmıste olabilir..
 

cihancndn

Üye
Samsung'dan uzak duruyorum sadece demişsin,güzel demişsin :)

Bende sana aksini diyeyim,Nokia'dan uzak duruyorum.

2sene evveline dek bende senin dediğini diyordum ve bahsettiğim 2sene evveline kadar Nokia dışı telefon kullanmışlığım çok nadir olmuştur (olduysa da 2nci hat için alınan uyduruk cihazlar olmuştur). Taa ki Nokia 5610 ile tanışana kadar.. Aynı cihazdan elimde 2 tane vardı ve biri normal yollarla alınmış Genpa garantili diğeri ise Arabistan Qatar'dan gelme. 2cihazda senkronlanmışçasına aynı arızaları verince ve bu arızalar her seferinde yetkili serviste giderilip bana cihaz sağlam olarak dönmesine rağmen nüksedince "Allah belanı versin,bana gelen sana gelsin ey Nokia!" dedim ve L 700 sayesinde Samsung'la tanıştım. Memnun kalmış olmalıyım ki artık Star kullanıyorum..

Umarım Samsung'dan uzak duruyorum demene sebep olan Nokia cihazın gün olup aynı şeyi Nokia için de söyletmez sana :aha:

Oldum olası nokiadan nefret ediyorum sony ericson,motorola,siemens,benq siemens,samsung kullandım ama nokia almadım almayacağım dağdaki hanzolar bile nokia manyağı :d: bu tekele son vermek lazım :oke:
 

bycarus

Üye
samsung starda o verılen kod format kodumu ??
 
Bozgun_

Bozgun_

Üye
kardeşler hemen format at demesi kolay siz işin kolayına kaçıyonuz
 


Üst Alt