Samsung'dan uzak duruyorum sadece demişsin,güzel demişsin
Bende sana aksini diyeyim,Nokia'dan uzak duruyorum.
2sene evveline dek bende senin dediğini diyordum ve bahsettiğim 2sene evveline kadar Nokia dışı telefon kullanmışlığım çok nadir olmuştur (olduysa da 2nci hat için alınan uyduruk cihazlar olmuştur). Taa ki Nokia 5610 ile tanışana kadar.. Aynı cihazdan elimde 2 tane vardı ve biri normal yollarla alınmış Genpa garantili diğeri ise Arabistan Qatar'dan gelme. 2cihazda senkronlanmışçasına aynı arızaları verince ve bu arızalar her seferinde yetkili serviste giderilip bana cihaz sağlam olarak dönmesine rağmen nüksedince "Allah belanı versin,bana gelen sana gelsin ey Nokia!" dedim ve L 700 sayesinde Samsung'la tanıştım. Memnun kalmış olmalıyım ki artık Star kullanıyorum..
Umarım Samsung'dan uzak duruyorum demene sebep olan Nokia cihazın gün olup aynı şeyi Nokia için de söyletmez sana