Windows 7'deki Chess Titans (satranç) Yenilgisi--->

Sponsorlu Bağlantılar

M3L!H

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
Windows 7'deki Chess Titans (satranç) Yenilgisi--->






İşte gördüğünüz gibi tek taşla kaldım...Yenilmeye niyetim yoktu ama son anda yanlış bir hamle yüzünden koskoca bir "OYUN BİTTİ"yazısı çıktı :):):)

:huhu::huhu::huhu::huhu::sn:
 
  • Beğen
Tepkiler: jejep, covannipacino, crestor68 ve 4 diğerleri


megalanya

Üye
Kardeş Link Nerde ?
 
abdulk4dir

abdulk4dir

Üye
arkadaş oyun paylaşmıyor sanırım
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Kardeş Link Nerde ?

Yuh !.

Yalnız orada mat görünmüyor. En azından bir hamle sonrası mat değilsin. Siyah taş bir alta indiğinde bir hamle sonra mat olursun. En azından yenilirsin ama ezilmezsin :D
 
safara1

safara1

Üye
:9:
 

yyusuf_42

Üye
teşkürler=)
 

Zaviyevi

Üye
Arkadaş 1 haftadır 100 kere oynadım 100 ündede mat etti beni :S. 10 seviyede oynuyorum :). Yenebilen varmı hiç?
 
Aѕѕαѕѕiη™

Aѕѕαѕѕiη™

Üye
9. Seviyede Yenmiştim Ama 10'U hİÇ dENEMEDİM
 
merty24

merty24

Üye
win 7 olsa oynardım ama ne yazıkkı yok
 

medet123

Üye
kardeş doğru bunun linki nerde bendeki chess silindi de
 
fyshn

fyshn

Üye
SATRANÇTA BANA GÖRE BENİMSENMESİ GEREKEN 4-5 TANE OYUN VAR EN BASİTİDE EKRANDA GÖRDÜĞÜNÜZ OYUN MATI DİYE GEÇER ARKADAŞLAR



--------------- Ekleme ---------------



Uploaded with


--------------- Ekleme ---------------



Uploaded with

--------------- Ekleme ---------------

Bende yeni oynadım 1. Hemen bitti niye bole oldu ikinci oyun 9, seviye
 
Noks

Noks

Üye
iyide ezilmiş ezilecegi kadar :D
 

umitoguzcakir

Üye
arkadaşlar bu oyunu nerden indirebilirim bi linkvar mı bana önerebileceğiniz
 
M3L!H

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
windows 7 yi formatlıyacaktım ama bir arkadaşta gördüm çok kasıyormus bilgisayarı:aman2:
Benim Netbook'um var ve Windows 7 Starter ile geldi. Ultimate'a yükseltme yaptım. Bugüne kadar kastığını görmedim. Gayet memnunum. Tıkır Tıkır çalışıyor.. Bilgisayarım Samsung N150 Plus. Özelliklerim:Intel Atom N440, 2GB Ram, Intel Graphics Media Accelerator 3150 256 MB.
 
e1b1

e1b1

Üye
güz<l oyuna enziyo
 
titanss

titanss

Üye
link nerde arkadaslarr....
 

dark4

Üye
link nerde
 


Üst Alt