Arkadaşlar dün gece 4 civarında arabayla bir tur attık o tarafta, yaklaşık 5000 kişi vardı sırada, gelen haberlere göre indirimli ürünler sabah 7.20'de bitmiş. Yolları falan kapattılar.
Açıkcası böyle açılış fırsatlarını çok tavsiye etmiyorum, çünkü alma ihtimaliniz yok denebilir. Dün geceki yağmur ve soğuğa rağmen 21.30'da sıraya girmeyi gözünüz kesiyorsa 8 liraya usb bellek alırsınız. Ama sonrası?