Windows Media Player 11 Teması (240x320)

Sponsorlu Bağlantılar

Uruloki

Uruloki

Üye
önce linkten indiridim şifre istedi sonra eklentiyi indirdim onda şifre yok hatta ismi farklı isminin sonunda maxicep yazıyor
 


gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
    Konu Sahibi
önce linkten indiridim şifre istedi sonra eklentiyi indirdim onda şifre yok hatta ismi farklı isminin sonunda maxicep yazıyor
yahu arkadasım ındırdın sorunsuz kullanıosan daha sıkayet edıp konusmana gerek yok gule gule kullan
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ya hayır güzel tema iyi paylaşım ama yanlış yazmışsın düzelt diye yazdım şu an o temayı kullanıyorum hatta
 
oguzkagan11

oguzkagan11

Üye
güzel paylaşım
 
gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
    Konu Sahibi

burraakk

Üye
kards nasıl yuklucez ?
 
gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
    Konu Sahibi
MeLih_061

MeLih_061

Üye
Teşekkür....:oke:
 

NightBLue0688

Üye
eyw gardas eline koluna yuregıneeeee saglıkkkkkk :ddddddddd 5800 bı denıyeyimmm

--------------- Ekleme ---------------

ya ortakkdosya turu desteklnmyr dıyoo ??? 5800
 
gamer74

gamer74

Üye
SE temasını Nokia ya denersen öle der
 
KSK_izmir

KSK_izmir

Üye
SE w880ide Çalışır inş.?
 
gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
    Konu Sahibi
ekran boyutuna bak kardes uyuyosa calısır
 

bymusty21

Üye
Link Kırılmıs
 
gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
    Konu Sahibi
onca zaman gecmıs kırılır tabı bıze ekleme yetkısı vermıolar kı kırılmadan dosya paylasalım
 
mabdussamed

mabdussamed

Üye
teşekkürler
 
sonysonerik

sonysonerik

Üye
link ölü kardeş ilgilenirsen
 

batuone

Üye
nokia da çalışsaydı iyiydi yinede saol :oke:
 


Üst Alt