Değer verdiğim bir insanın gözünden 1 damla yaş aktımı o an benim için herşey duruyor... Pimi çekilmiş bomba gibi oluyorum...

Ben yanlıs oy kullandım ya melek zekası dıycektım yanlıslıkla dıgere bastım![]()


Dişiliğidir...


mantıklı bir açıklaması var tabiki diğer şıklarda göz yaşı ve cazibesi ve diğerleri belirtiniz denmiş eğer bir insan zeki değilse belirtilen şeçenekleri kullanamaz

Ne ap/tal sarışınlar gördüm evli erkeklere yuva yıktıran...Ama ata elındekını kullanmakta zeka ısıdır A.T.L ınsan elındekını kullanmayı bılemez kullansada yuzune gozune bulastırır... Sonunda bunu kullandıgını karrsı tarafa caktırır.kas yapayım derken goz cıkartır anlıyacagın...![]()
İyi yaaa
Var bızde bılıyoruz
Bılınclı tuketıcı preator![]()
Yuh!



