Vay be ben 4 ayda 3 hat taşıdım. O zaman bu adamlar sadece 45 tl kazanmış oluyor. İyi para var o zaman bu işte.
Bir de ben başka bir bayide şöyle bir olaya rastladım. Adam numara taşımak isteyenlerden 5 TL ücret alıyor. Bu nasıl bir durum
valla bayiler yas tahtaya basmaz öyle olmasa zaten fazlada yapan olmazdı bu işi o bayideki adamda uyanıgın uyanımış oda o 15 lirayı 20 lira yapmaya calısıyo heralde!!!!