merhaba
ben yurtdısından aldıgım ıcın ztn route 66 yuklu dııl . satın almam gerekiyomus sanırım.
bir de ılk gunlerde google maps acılıodu ama bıgun kurcalarken bısey mı yaptım nolduysa artık o da acılmıo. bunun ıcın verı baglantısı gerekıor dıor. halbukı ılk gunlerde acılmıstı dırek. ozamanda deneme sansım olmamıstı vaktım yoktu. sımdıyse hıc gıremıorum. route 66 yok barı hıc olmassa google maps olsun. gerı mı yuklemem lazım ve nerden nasıl? lutfen yardımcı olun.sımdıden tesekkurler