• Sitemizde mp3 ve benzeri müzik formatlarında sunulan içerikler, cep telefonlarında zil sesi olarak ayarlayabilmek için kırpılmış, kısa süreli müziklerden ve melodilerden oluşmaktadır. Herhangi bir içeriğin telif hakkı içerdiğini düşünüyorsanız veya hak sahibiyseniz; cep telefonunuza indirmeyin, indirdiyseniz en kısa zamanda içeriği silerek mesajı derhal rapor edin.

Karışık Her Telden Telefon melodileri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Karışık Her Telden Telefon melodileri
(ilhan irem-konuşamıyorum)

(emir eline düştüm)

(kıraç-vakit tamam seni terke ediyorum)

ekin-seninde aşkın yalanmış (ben yalanmamış istiyorum))

gonna)

bye love)

(Turkcell-im - Canı Sıkılan Adam)




(3adet gta oyundaki müziklerden)

(damardan keman)

(LOVE SONG'S)

(kurtlar vadisi süper giriş)

(kral benim melodi )



( dedektif gadget)
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
maxicepte f.ull ve kırpılmamış mp3 paylaşımı yasaktır.
 
Pure Life

Pure Life

Üye
bu kırpılmış melodı
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
şaka gibi
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Teşekkür ediyorum kardeşim paylaşımdan ötürü.
Şarkı süresi 01.38 saniyedir.
F..ll değildir..

İyi Forumlar..
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
teşekkür ederim paylaşım için :)
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
ben teşekkür ederim nadide dikkat et olabilir:D
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
ne olabilir? :S
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
olsun ben zaten f..ull kullanırım melodilerimi sözlü melodiyi pek sevmem müzik yeterli :)
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
nadide f..ll değil bunlar:S ama sözlü sözsüz hepsi var sen bilmiyomusun f..ull yasak:D
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
halit fark etmiyorki benm için sıkma canını :)
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:oke:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
maxicepte f.ull ve kırpılmamış mp3 paylaşımı yasaktır.



Arkadaş , nesin sen Yönetici falan mı ..

Yoksa arkadaşa bir garezin mi var ,eğer varsa bunun yolu burası değil ..

İndirdin mi dinledin mi Fu-ll olduğunu söylüyorsun , çok yanılıyorsun çok !
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Paylaşımdan ötürü tekrar teşekkürler Halit kardeşim.

Fakat;
- Değerli arkadaşlar , mesajlarımıza lütfen dikkat edelim.Yanlış anlaşılma olmuş muhtemelen.Ortam gerici mesajlar yazmayalım..Akti takdir de mesajlar silinir.
Dikkat..
!

:polis:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt