benim tcell hattıma son 2 - 3 haftadır maş skoru bile gelmiyo.. tcell bayisine gittim sordum hücre yayını niye gelmiyodur sistemdemi bi sorun var. çünkü etrafımdaki bi kaç kişye sordum onlarada gelmiyomuş..çocuk salladımı doğrumu bilmem hücre yayınını kaldıryomuş tcell. artık ücretli paketler olcakmış ..bi bilgisi olan varmı