Cynical
Üye
Muhteşemdir!..
Bir de Orwell üstattan Animal Farm (Hayvan Çiftliği)' ı tavsiye ederim şiddetle!..
Not ettim bir köşeye... .

Muhteşemdir!..
Bir de Orwell üstattan Animal Farm (Hayvan Çiftliği)' ı tavsiye ederim şiddetle!..

Bırakma derim..Adolf Hitler - Kavgam
buna geçtim ama çok sıkıyor yaa ilk başları yani başka kitaplar da sıkıyodu ama bu başka işallah bırakmam

Tavsiye üzerine:
George Orwell - 1984
Kendimizden de cok seyler bulabilecegimiz bir kitap. Tavsiye ederim ben de...


firestarter-TEPKİ==> STEPHEN KİNG' in muhteşem bi eseri şiddetle tavsiye ederim
Bir Deliyle Evlendim - Hekimoğlu İsmail
Oldukça güzel bir kitap..

Mustafa sonuna kadar oku o kitabı![]()

Uzun zaman önce okumuştum , etkileyici bir kitap...
Kesinlikle çok güzel, çok zevk alarak 2 kez okudum o kitabı![]()
