Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar



TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Slm mağdur kardeşlerim :ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Aleykum selam Enes.
Abdurrahim geldi, avatarındaki yazıyı ellemeden gittti:islik
magdud kardeşim yaa:op:

--------------- Ekleme ---------------

:ehe:ehe:ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Anasını satayım,ilk derse edebiyat konurmu yaw??
Hemde ders işledi kadın yok diksiyonmuş yok sanatmış:ehe
Dayanamadık kaçtık:ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yarın 9 ders üst üste elektrik elektronik atölye dersi var :agla:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Yarın 8 saat dersimiz var..Matematik Geometri din edebiyat vs vs Ayvayı yedik:ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Beylep paket bitti ben bi süre yokum
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Cuma gününe kadar. Arkadaşlardan alıp girerim
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bizde cumaya kadar 3 mağdur kalırız.Abdurrahim gelir nasıl olsa:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Selam mağdurlar :ehe
 
huri$

huri$

Üye
kolay gelsin magdurlarr allah yardimciniz olsun
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Burak sen ne biçim mağdursun :ehe her dakika online sin :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
En mağdur benim 5 gün yokum ama arkın hattını aldım 4 oldu. Bakıyom ben yokum diye pek sevinçlisınız. Bundan sonra :ehe ve :) işaretlerini mağdurlara yasaklıyorum. Kullananların okul karşıtı t-shırtini alırım
 


Üst Alt