Teşekkürler yararlı bilgi üst konu yapıyorum
Hayır ama ne fark ederki.?pc suite'i bir türlü telefonla irtibatlandıramıyorum.''telefon işlemi reddetti diyor''.usb kablosu takılı iken mi yaptın bunları
Hayır ama ne fark ederki.?pc suite'i bir türlü telefonla irtibatlandıramıyorum.''telefon işlemi reddetti diyor''.
verdiğin bilgiden dolayı teşekkür ederim arkadaşımArkadaşlar pc suite yuklu ise bilgisayarımdan nokia phone browser klasorune girin tlf içine girmek isteyen arkadaslar bu yolu kullanırsa daha hızlı girerler. Pc suitte ki dosya yoneticiyi secerseniz islem gec suruyor ve bazende hata veriyor tlf reddetti diye bilgilerinize
evet Telefo modelini şeçip indiriyorsunpc suite nokia sitesinde var mıdır
eywallah kardeşim güle güle kullanArkadaşlar tamam ben sorum çekmeden 6300 mı modem yaparak internete bağlandım konu için ne kadar teşekkür etsem azdır!
eywllahharika olmuş dostum ellerine salık![]()
