Nokia Pc Suite ve Vodafone ile internete bağlanın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
konyalisdu

konyalisdu

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Pc Suite ve Vodafone ile internete bağlanın
1.

2

3.

4.

5.


Arkadaşlar ben vodafonun 250 mb paketine üye oldum ve internete girebiliyorum.

hızı çok süper.

Birde usb kablosu daha sağlıklısı. Yoksa bluetooth da olur

herkese benden tavsiye.
 


ferhatnil

Üye
saol kardeş
 
konyalisdu

konyalisdu

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah
 

aty0707

Üye
internete bağlanabilmek için internet paketi lazımmı
 
C01aY

C01aY

Üye
Usb modem almanıza gerek kalmadı, telefon ve usb kablonuz warsa direk böyle bağlanın :oke:
Bence üst konu olmalı :oke:
 
konyalisdu

konyalisdu

Üye
    Konu Sahibi
internete bağlanabilmek için internet paketi lazımmı

Lazım değil ama Çok kontörün gider kardeşim sen 70 kontore abone ol sana tavsiyem. birşey indirmezsen bayağı gider 250 mb sana

--------------- Ekleme ---------------

Usb modem almanıza gerek kalmadı, telefon ve usb kablonuz warsa direk böyle bağlanın :oke:
Bence üst konu olmalı :oke:

Tşk ederim Kardeşim:bigstar:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt