E65 soyulma problemine kökten çözüm :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
21sacraments

21sacraments

Üye
    Konu Sahibi
E65 soyulma problemine kökten çözüm :)
arkadaşlar ben E65 kullanıyorum 1 sene dolmadan kenarları dökülmeye başladı çok kötü görünüyodu baktım olmuycak bi yakından inceledim altındaki plastikte aynı renk dedim bu kadifemsi şeyi soyuyum :ehe dedigimide yaptım arka deri gibi olan kapak hariç soydum valla eskisinden daha iyi oldu hem parlak görünmeye başladı :coold: yalnız tamamını çizmeden tırnakla soyana kadar baya bi ter döktüm hea :kop: sizde deneyecekseniz bi hafta tırnaklarınızı kesmemenizi öneririm ;) başka alet kullanmayın çizebilir ona göre..
1 ay sonra bu seferde arka deri gibi olan kapakta kenarlarından soyuldu onu soymak hele en zor iş yavaş yavaş kavlatın parçalarsanız çok uraştırır onuda kazasız belasız soydunuzmu tamaam artık soyulmayan parlak bi E65'iniz olcak :oke:

Kendi soydugum E65imin resminide ekliycem bakıp siz karar verin nasıl olduguna.Bence süper oldu :heyo:
 
  • Beğen
Tepkiler: aykutcakiroglu


Odysseus

Odysseus

Üye
Resmi görelim sonra yorum yapacağım :ehe
 
21sacraments

21sacraments

Üye
    Konu Sahibi
bunlarda resimleri yeni çektim ;):









Gördüğünüz gibi eskisinden daha iyi oldu keşke nokia orjinalindede böyle yapsaydıda uğraştırmasaydı bizi :nono: E65 kullanan bilir ışık vurdugunda o üstündeki şeyden dolayı parlamaz ama bakın şimdi daha güzel oldu hemde ful soydugum için kötü bi görünüm yok :yuru E65 kullananlar korkmayın bişey olur diye tırnağı olan herkes biraz uraş sonunda böyle yapabilir hade bakalım kolay gelsin :ehe
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Hakikaten güzel olmuş :ehe
 
21sacraments

21sacraments

Üye
    Konu Sahibi
:turkiye: benim buluşum :coold:

--------------- Ekleme ---------------

anca böyle şeyleri buluruz icat yapmaktansa demy:kop:
 

aykutcakiroglu

Üye
gerçekten harika bir çözüm tebrikler sanki telefonum sıfır gibi (:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Sağolasın
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
gerçekten çok şık olmuş..o telefondan benim olmadığı için deneme fırsatım olmadı..
 
+pozitif+

+pozitif+

Üye
hayırlı olsun güle güle kullan...:D
 

Neverex

Üye
bunlarda resimleri yeni çektim ;):









Gördüğünüz gibi eskisinden daha iyi oldu keşke nokia orjinalindede böyle yapsaydıda uğraştırmasaydı bizi :nono: E65 kullanan bilir ışık vurdugunda o üstündeki şeyden dolayı parlamaz ama bakın şimdi daha güzel oldu hemde ful soydugum için kötü bi görünüm yok :yuru E65 kullananlar korkmayın bişey olur diye tırnağı olan herkes biraz uraş sonunda böyle yapabilir hade bakalım kolay gelsin :ehe

Haklısın arkadaşım ama güzel olmuş tebrikler :yuru
 
21sacraments

21sacraments

Üye
    Konu Sahibi
^^ :)
 
e_korn

e_korn

Üye
zuhahahaha valla telim tamirde acayip moralim bozuktu ama buna çok güldüm he valla süper olmuş :D
 
eQooo

eQooo

Üye
güzel olmuş... bencede...
 
electro77

electro77

Üye
Süper olmuş dostum bende kapak alıcaktım Allah tan serviste yoktu ben yavaş yavaş soymaya başlim :DD:
 
21sacraments

21sacraments

Üye
    Konu Sahibi
Süper olmuş dostum bende kapak alıcaktım Allah tan serviste yoktu ben yavaş yavaş soymaya başlim :DD:

:) allah sabır versin delirmeden bitirirsin inş :D ama gerçekten uğraştıgına değiyo wala grdugunuz gbi sıfır gibi oldu bnmki artk soyulcak die bi derdimde yok ;) kardeş sana tavsiyem hepsini bi anda soymaya kalkma parmagın agrır yawas yawas bi kaç gnde bitirirsin arka kapağı en sona bırak bide tırnağın dışında sakın başka bişi kullanma çizebilirsin kaş yapayım derken göz çıkarın hea :nono: ufak tefek parçalar kalacaktır onlarda zamanla kndilignden dökülür zaten okii hade kolay gelsin :oke:
 
electro77

electro77

Üye
Eyvallah :D:D
 
Uygarca

Uygarca

Üye
harbiden ya süper olmuş, tırnaklarımı kesecektim ama şimdi halletmem gerekn birşey çıktı :)
 

engell

Üye
keşke daha önceden görseydim bende garantiye gönderdim ya 3 hafta oldu daha tel gelmedi :(
 

kumuks

Üye
keşke bütün telefonları bu şekilde kaplama kaplasalar...satıcağımız zaman soyor,sıfır gibi istediğimiz paraya satardık :D
 
wedel

wedel

Üye
kardeşim ben bunu daha önce yaptım benim tel mokka renginde ama başarlı olmuş çok güzel olmuş ama ben senin BEKLEME EKARNINDAKİ SAATİ NASIL YAPTIN BANA YOLLARSAN SEWİNİRİM :))))) ÇÜNKÜ NE ZAMANDIR ONU AARIORUM
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

' KalendeR '
Cevap
3
Görüntüleme
33K


Üst Alt