Arkadaşlar konuyla alakalı değil biliyorum ama acil yardıma ihitiyacım var.. Nokia 6300 kullanıyorum ve gelen bazı mesajlarımda farkı karakterler çıkıyor. Örneğin ; ne zaman yazması gerekirken ne z@m~n gibisinden farklı farklı karakterler çıkıyor. Yardımlarınızı bekliyorum lütfen. Teşekkür ederim şimdiden.