ibribr
Üye
3N HIZI (hız artmadı)
Arkadaşlar 3N nin hayatımıza girmesiyle görüntülü arama televizyon falan kullandık. Fakat benim asıl istediğim hızlı internet. Benim hızım 20'den 25'e (kB/s) çıktı. Çok daha fazla olması gerekirdi. Bu herkeste böyle mi yoksa farklı bir bağlantı noktası mı gerekiyor? Ya da bunlar bize 2N hızından görüntülü konuşma Ve tv verip bizi mi kandırıyor? Bence son şık siz ne dersiniz




