3N HIZI (hız artmadı)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ibribr

Üye
    Konu Sahibi
3N HIZI (hız artmadı)
Arkadaşlar 3N nin hayatımıza girmesiyle görüntülü arama televizyon falan kullandık. Fakat benim asıl istediğim hızlı internet. Benim hızım 20'den 25'e (kB/s) çıktı. Çok daha fazla olması gerekirdi. Bu herkeste böyle mi yoksa farklı bir bağlantı noktası mı gerekiyor? Ya da bunlar bize 2N hızından görüntülü konuşma Ve tv verip bizi mi kandırıyor? Bence son şık siz ne dersiniz
 


pitbull112233

pitbull112233

Üye
zamanla olacak gibi geliyor bana.mesela ben de su konuya takik durumdayim:
TRT ana haberde spikerle basbakan arasinda ilk goruntulu gorusme gerceklesti.kadinin elindeki cihaz n95 basbakanin elindeki ise e71 idi.goruntu ne kesildi ne baska bisey oldu ve cok dikkatli izledim ikisinin de goruntusu oldukca netti.simdi sormak istedigim su: bu 3N bildigim kadariyla ondeki kamera 5 mp bile olsa belli bir cozunurlukte goruntuyu iletiyor (nasil 5 mp olan resmi mms'le gondermek istediginizde boyutunu dusuruyor onun gibi.ornegin 600k). eger durum boyleyse ana haberde gordugumuz isin reklam bolumuydu. biz belki 3 sene sonra o sekilde bir goruntu alacaz goruntulu gorusmeden. yok eger ondeki kameranin cozunurlugu de farkediyorsa (ki bi n95'ten E71'i aradik o goruntuden eser yoktu) gidip telefonu degistirecem. olayda cok fazla karanlik bolum var. umarim yetkili ve bilgili birileri en kisa surede su konuya bir aciklik getirir. kac mbit veya kbit hizla baglandigimizi bilmek hakkimiz. 28 mbit hiz gorduk demekle is bitmiyor.
baska bir konuda da 2 farkli cihazla ayni yerden arka arkaya yaptigim hiz degerlerini koymustum. iphone 2.5 mbit download hizi gosterirken blackberry bold 800 kbit gosteriyor en yuksek hizi. bu da isin baska bir muamma bolumu
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Şu an çok yeni bi sistem biraz zaman tanımak lazım belki başbakanla spikerin konuşması özel bi donanımla gerçekleşmiştir yakinda kimbilir bizde konuşuruz
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Arkadaşım o dediğin 3G değil EDGE'dir. Ben EDGE ile yaptığım bağlantı hızı 38.5 kb/s hızına ulaşmıştım. Sadece kullandığın telefona göre bu hız inip çıkabiliyor. EDGE normal hızı ise 26.4 kb/s dir. 3G çok farklı hızı ise EDGE den çok çok fazla, yani hızı cihazına göre yüksek olur, bazı cihazlar 360.0 kb/s (3.5MB) hıza ulaşırken bazı cihazlarda 750.0 kb/s (7MB) ulaşıyor. Normal bir ADLS ise 2MB bir hızla internete bağlanan bir bilgisayar ise saniyede 200.0 kb/s hıza ulaşıyor. Yani 3G nin en düşük hızı normal bir ADLS hızına eşit. Eğer 2G ye ait internet paketi kullanıyorsan internet hızın düşük olabilir, 3G internet paketi alarak denemesini yaparsan değişikliğini görebilirsin. Ama şunu söyleyeyim, sen 3G ile değil EDGE ile internete bağlanıyorsun :oke:
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Azıcık daha sabredelim
 

ibribr

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım o dediğin 3G değil EDGE'dir. Ben EDGE ile yaptığım bağlantı hızı 38.5 kb/s hızına ulaşmıştım. Sadece kullandığın telefona göre bu hız inip çıkabiliyor. EDGE normal hızı ise 26.4 kb/s dir. 3G çok farklı hızı ise EDGE den çok çok fazla, yani hızı cihazına göre yüksek olur, bazı cihazlar 360.0 kb/s (3.5MB) hıza ulaşırken bazı cihazlarda 750.0 kb/s (7MB) ulaşıyor. Normal bir ADLS ise 2MB bir hızla internete bağlanan bir bilgisayar ise saniyede 200.0 kb/s hıza ulaşıyor. Yani 3G nin en düşük hızı normal bir ADLS hızına eşit. Eğer 2G ye ait internet paketi kullanıyorsan internet hızın düşük olabilir, 3G internet paketi alarak denemesini yaparsan değişikliğini görebilirsin. Ama şunu söyleyeyim, sen 3G ile değil EDGE ile internete bağlanıyorsun :oke:

aaa! Bak ben bunu düşünmemiştim evet benim 3-4 aylık 100mB internet paketim var. E bunu iptal edip tekrar kayıt olucağız artık. Çok teşekkür ederim :)
:box
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Vay be ofluya bak coştu yine:D
 

ibribr

Üye
    Konu Sahibi
Bu ayın 19unda paketim bitecek artık o zamana kadar kullanamıyacağım. Kullanırım da 50mb boşa gider. Görüntülü görüşmeyle ilgili olarak da 6680'de arka kamerayı kullanabiliyorsunuz ve gerçekten fark oluyor. Ama tabi siz bunu kullanmazsıniz bende e60 olduğu için 6680 kullananın beni görme şansı yok. En azından ben onu daha net görüyorum:) bu da ilginç kesin olarak söyleyebilirim ki görüntü daha net
 
Cynical

Cynical

Üye
Arkadaşım o dediğin 3G değil EDGE'dir. Ben EDGE ile yaptığım bağlantı hızı 38.5 kb/s hızına ulaşmıştım. Sadece kullandığın telefona göre bu hız inip çıkabiliyor. EDGE normal hızı ise 26.4 kb/s dir. 3G çok farklı hızı ise EDGE den çok çok fazla, yani hızı cihazına göre yüksek olur, bazı cihazlar 360.0 kb/s (3.5MB) hıza ulaşırken bazı cihazlarda 750.0 kb/s (7MB) ulaşıyor. Normal bir ADLS ise 2MB bir hızla internete bağlanan bir bilgisayar ise saniyede 200.0 kb/s hıza ulaşıyor. Yani 3G nin en düşük hızı normal bir ADLS hızına eşit. Eğer 2G ye ait internet paketi kullanıyorsan internet hızın düşük olabilir, 3G internet paketi alarak denemesini yaparsan değişikliğini görebilirsin. Ama şunu söyleyeyim, sen 3G ile değil EDGE ile internete bağlanıyorsun :oke:

Operatörden operatöre fark eder mi bilmem ama örneğin Vodafone da durum hiç de böyle değil. 3G öncesi abone olduğum internet paketi 3G sonrası o hıza uyum sağladı ve eskisinden çok daha hızlı.
 

ibribr

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell ışte fırsat avcısı
 
pitbull112233

pitbull112233

Üye
Arkadaşım o dediğin 3G değil EDGE'dir. Ben EDGE ile yaptığım bağlantı hızı 38.5 kb/s hızına ulaşmıştım. Sadece kullandığın telefona göre bu hız inip çıkabiliyor. EDGE normal hızı ise 26.4 kb/s dir. 3G çok farklı hızı ise EDGE den çok çok fazla, yani hızı cihazına göre yüksek olur, bazı cihazlar 360.0 kb/s (3.5MB) hıza ulaşırken bazı cihazlarda 750.0 kb/s (7MB) ulaşıyor. Normal bir ADLS ise 2MB bir hızla internete bağlanan bir bilgisayar ise saniyede 200.0 kb/s hıza ulaşıyor. Yani 3G nin en düşük hızı normal bir ADLS hızına eşit. Eğer 2G ye ait internet paketi kullanıyorsan internet hızın düşük olabilir, 3G internet paketi alarak denemesini yaparsan değişikliğini görebilirsin. Ama şunu söyleyeyim, sen 3G ile değil EDGE ile internete bağlanıyorsun :oke:


iyi guzel hos diyorsun da 2N'ye ait internet paketi 3N'ye gore internet paketi olmaz ki. sonucta hepsi ayni APN uzerinden cikis yapiyor. TTNET kotali adsl paketleri icin hizini artirsa sen gidip paket mi degistirirsin veya var olan paketinin uzerinden ayni hizi mi kullanirsin? bana sacma geldi bu dedigin. benim iphone uzerinde de blackberry bold uzerinde de 3GB internet paketim var ve musteri hizmetleriyle konustugumda ekstra bisey yapmadan 3N ile kullanabilirsiniz denildi ki ayni hizlari bu paketlerle de gormem lazim. ayni paketlerin internet baglanti hizlarina gore degisiklik gostermesi diye bisey olmaz. ayni baglanti noktasindan giriyorlar sonucta

--------------- Ekleme ---------------

Bu ayın 19unda paketim bitecek artık o zamana kadar kullanamıyacağım. Kullanırım da 50mb boşa gider. Görüntülü görüşmeyle ilgili olarak da 6680'de arka kamerayı kullanabiliyorsunuz ve gerçekten fark oluyor. Ama tabi siz bunu kullanmazsıniz bende e60 olduğu için 6680 kullananın beni görme şansı yok. En azından ben onu daha net görüyorum:) bu da ilginç kesin olarak söyleyebilirim ki görüntü daha net

ana haberde spiker de basbakan da ondeki kamerayi kullandi ama dedigim gibi bir yaptigimiz denemede o goruntuye yaklasamadik bile. tcell sozde 40 mhz olan lisansi aldi ve dunyada cok az operator 40 mhz ile hizmet veriyor 3N'de. bu sekilde olmasi daha bi suphelendiriyor beni

--------------- Ekleme ---------------

Operatörden operatöre fark eder mi bilmem ama örneğin Vodafone da durum hiç de böyle değil. 3G öncesi abone olduğum internet paketi 3G sonrası o hıza uyum sağladı ve eskisinden çok daha hızlı.


bende de bir miktar hiz artisi var ama cok bariz boyle gozle gorulur bir artis ben goremedim. belki %10 gibi bir artis goruluyor
 

ardaaga

Üye
3g mini modemi ayrı olarak alabilirmiyiz hiç bi paket olmadan bi aldık diyeli türkcell vodafon avea hepsinin 3g sini görcekmi
 
pitbull112233

pitbull112233

Üye
alirsin da onu sadece tcell baglantisiyla kullanabilirsin
 

ardaaga

Üye
sony ericsson 3g mini modemin reklemınbı görmüstüm bi sitede öyle bisey alsam hepsini görürmü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt