İlk maç deplasmanda..Teşekkürler Fenerbahçe :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
İlk maç deplasmanda..Teşekkürler Fenerbahçe :)

İlk maç deplasmanda




Tobol’u eledikten sonra, 3. ön eleme turu ilk maçını deplasmanda oynayacağız.



Galatasarayımız, Avrupa Ligi 2. ön elemesinde Tobol'u safdışı ederse, 3. ön eleme turu ilk maçını deplasmanda oynayacak.

UEFA, 3. turda Sliema Wanderers (Malta) - Maccabi Netanya (İsrail) eşleşmesinin galibiyle karşılaşacak sarı-kırmızılılara bir yazı göndererek ilk maçın daha önce açıklanan İstanbul yerine rakip sahada oynayacağını resmen bildirdi. UEFA bu karara gerekçe olarak Fenerbahçe'nin de 30 Temmuz Perşembe günü Honved'le İstanbul'da karşılaşacak olmasını gösterdi.
 


Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Bu iyi oldu işte Fener işe yaradı....:)
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Arada sırada :ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
olacak o kadar sayemizde avrupaya ön elemesiz az gitmediler ama sonuç 000000
 
Atakan

Atakan

Üye
işte anlatılcak bir başarı yok ortada bende bunu söylemek istiyorum arkadaş biraz boş muhabbet yapmış...
Anlatılacak başarı yok diyorsan ben susuyorum.
UEFA kupası hemen ardından Süper Kupa,Uefa'dan sonra ise çeyrek final...
Geçen sene 4.tur,ben aklımdakileri yazdım bi araştır derim ben sana :oke:
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
:):):)
 
legend5858

legend5858

Üye
Anlatılacak başarı yok diyorsan ben susuyorum.
UEFA kupası hemen ardından Süper Kupa,Uefa'dan sonra ise çeyrek final...
Geçen sene 4.tur,ben aklımdakileri yazdım bi araştır derim ben sana :oke:

yaw allah aşkına bi onalrı aldınız başka icraat yok ortadaa üsütnden 9 sene gecti hala onla kendinizi avutuyorsunuz siz daha avrupada basarı sağlayamazsınız bunu anlayın artık be
 
zibidi39

zibidi39

Üye
yaw allah aşkına bi onalrı aldınız başka icraat yok ortadaa üsütnden 9 sene gecti hala onla kendinizi avutuyorsunuz siz daha avrupada basarı sağlayamazsınız bunu anlayın artık be
:oke: bıde bu ueafı aldık super kupayı yaktık arsenalı dagıttık flan fılan muhabbetlerı yapanların cogu uefa macını ızlememısır bıle dıcem ama demıyorum sonra tartısma cıkıo mazallah ceza alırız ama bak demedım yanı ona gore
 
aLone

aLone

Üye
eğer kolay bi başarıysa fener hemen alsın gelsin uefa yı lafta alırlar anca adamlar daha napsın eufa kupasına türk bayraığını yapıştırdılar bi inceleyin fenerliler kupayı alın size en objektifinden yorum:oke:
 
zibidi39

zibidi39

Üye
eğer kolay bi başarıysa fener hemen alsın gelsin uefa yı lafta alırlar anca adamlar daha napsın eufa kupasına türk bayraığını yapıştırdılar bi inceleyin fenerliler kupayı alın size en objektifinden yorum:oke:

bu arkadsın tutugu takımın halı ıse dahda ıcler acısı anca ıkı ezelı rakıp BUYUK takımın tartısma platformunda kendıne boyle yer buluyor:D baskasının tarafında yer alrak ama unutmusum pardon onlar kardes kulup ler :D (aman tanrım brı benı bu tartısmanın ıcınden ceksın )
 
legend5858

legend5858

Üye
eğer kolay bi başarıysa fener hemen alsın gelsin uefa yı lafta alırlar anca adamlar daha napsın eufa kupasına türk bayraığını yapıştırdılar bi inceleyin fenerliler kupayı alın size en objektifinden yorum:oke:
nedir sizdeki bu gs bjk akrdeşliği anlamadım ki birbirinize mac satarak kupa alıyorsunzuı zaten sizde uefa kupası alamadınızz
 
zibidi39

zibidi39

Üye
tartısmasak arkadsalr nasıl gs macında fb macında bjk macında oynayan adamlar aynı ustunde forma kırmızı beyaz oldugunda yan yana oturup macı ıslıyorsak bur konulardada oyle olmalıyıs
 
aLone

aLone

Üye
bak adam gibi konsuşun ceza aldırtmayın bana burası forum sitedğim yere yorum yaparım bu size kalmadı bu bir ikincisi içler açısı durumla mı çifte kupa aldık üstelik türkiye kupasında size 4 tane atarak üçüncüsü ne kadar ayrıca objektif demiştim okuma yazmasnız yoksa konuşmayın bence
 
zibidi39

zibidi39

Üye
tamam arkadsalr sınırlenmeyın unutmayın kardesız hepımız hıc gerek yok boyle seylere ustelık bız centılmenız 6 sene sonra gelen sampyonlugunuzu sız kutlamıcaksınızda kım kutlıcak tebrık edıyorum senı besıktas jımnastık kuluplu kardesım.
 
Nazy

Nazy

Üye
Anlatılacak başarı yok diyorsan ben susuyorum.
UEFA kupası hemen ardından Süper Kupa,Uefa'dan sonra ise çeyrek final...
Geçen sene 4.tur,ben aklımdakileri yazdım bi araştır derim ben sana :oke:
UEFA ve süper kupayı alıp okadar parayı kazandıktan sonra
yan gelip yattınız... Paraları sevgili faruk süren götürdü:@ haberiniz yok
şuan avrupanın sayılı takımlarından biri olmanız gerekirdi ama
bir ara final oynayan valencia fiorentina gibi unutuldunuz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt