Salihyet
Üye
Forumda yangın çıksa ilk neyi kurtarırdınız ?
Çin Üretimi Telefonlar Kategorisini kurtarırdım. Az emek harcamadım oraya

ben neyı kurtaracağıma karar verene kadar yanardım![]()
![]()
BİZ seni kurtarırız
