Forumda yangın çıksa ilk neyi kurtarırdınız ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Forumda yangın çıksa ilk neyi kurtarırdınız ?
Ben biraz ayrımcı davranıyorum, Sosyal Gruplar nı kurtarırdım :ehe kendi grubumu yani :)

ya siz ?
 


Pure Life

Pure Life

Üye
kendimi:ehe
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
kendime ait ne varsa alırdım bir tek alltta uyarılar varya 0/2 (10) onu bırakırdım
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
konuLarımı :ehe o kadar emek bosa gitmesin
 
Nazy

Nazy

Üye
temayı kurtarırdım:P
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
özelikle askerliği yapanlar ii bilir bu işareti :D:D:D:DD:D:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
arkadaşlarımı kurtarırdım :oke:
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Tema arşivimi kurtarırdım...Çok emek verdim...
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
Hahahaha :)::):):):):)
 
turkordu

turkordu

Üye
Logo olabilir:P:
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Çin Üretimi Telefonlar Kategorisini kurtarırdım. Az emek harcamadım oraya
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Adem abi ilk profil hitini kurtarırdı:D
 
mc zerem

mc zerem

Üye
ben neyı kurtaracağıma karar verene kadar yanardım :D :)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Veri tabanını :):)
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Bence sen tabanı yağlar kaçarsın:D
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
neyi kurtarcanız yangın söndürücüyü alın iş tamam :ehe
 
fodder

fodder

Üye
ceranimooo sıkıyorsa yaksın hahaha yürek ister abicim...bende yanarım o zamn:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt