Turkcell Nokia 3120 3G Kampanyası

Sponsorlu Bağlantılar

tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Turkcell Nokia 3120 3G Kampanyası
Aldığımız bir habere göre Turkcell çok yakın bir zamanda Nokia 3G'li 3120 alana 1000 Kontör ya da 1000 DK verecekmiş. Ücreti de tahminlerimize göre 250-280 TL arasında olacağını sanıyoruz...
 
  • Beğen
Tepkiler: arslansem


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
teşekkür ederim ama kesin bilgileri bekliyoruz ;)
 
aLLbiNo

aLLbiNo

Üye
Kesin Bilgi Olursa Güzel Kampanya... Zaten 3g Li tel. almayı düşünüyodumm ...
 

hasan295

Üye
çok güzel kampanyadır çıksa süper olur bencee
 
carnewam21

carnewam21

Üye
telefona baktım hoşuma gitti kamerası falan

bide küçük bişey güzel yanii

ama normal piyasa fiyatıyla bu kampanya arasında fiyat farkı fazla farketmiyorsa gereksiz..

--------------- Ekleme ---------------

telefonun piyasa fiyatı 290 civarlarında..

eger 250 tlden aşagı olmassa gereksiz bi kampanya olur

ancak yeni hat ve telefon alacaklar için ii olabilir..

çünkü benim hatta ihtiyacım yoq ama o 1000 dk yı verecekse benim kendi hattıma olabilir aslında
 
paradox1026

paradox1026

Üye
Vodafone'nu bekleyeceğim!
 
arslansem

arslansem

Üye
3120 yi inceleyelim bi nokianın sitesinden :) haber için teşekkürler
 
xozgurx

xozgurx

Üye
Kampanya 22 temmuzda başlayacak. Satış fiyatı 299 Tl.

+ Hazırkartlılara 1000 kontör (en az 150 yüklemeye 1 haftalık)
+ Fatura Hatlara 1000 dk. (Aylık)
+ 1 ay 100MB lık internet paketi
+ 1 ay MobilTV üyeliği hediye.

MobilTV cepten tv izlemek icin. 3G nin lansmanından sonra kullanılabilecek. Yani 30 Temmuz.




Saygılar..
 
eQooo

eQooo

Üye
saol bilgi için... s
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
demek yarın başlayacak elimde 1 tane var onu hemen elden çıkartayım bari ;)
 

sergen48

Üye
kardeş vodafone nun verdiği sony ericcson daha iyi değilmi fiyatı 269 ytl+150 mb internet
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
kampanya bugün başladı fiyat ise 299 tl
 
MusiqStyle

MusiqStyle

Üye
hadi hayırlısı :)
 

emmcm

Üye
Ben ayın 31inde aldım çook memnunum .
 
berk samet

berk samet

Üye
güzel telefon
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
Güzel ama tel Symbian özellikli değil herhalde ...
 


Üst Alt