Ümit Karan Eskişehirspor da!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Ümit Karan Eskişehirspor da!!!

Ümit Eskişehir yolcusu




Takımımızın emektar isimlerinden olan ve 2008-2009 sezon sonu bitiminde takımdan ayrılacağı söylenen Ümit Karan'ın yeni takımı belli oldu.



Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal, Galatasaray oyuncusu Ümit Karan ile üç yıllığına anlaştıklarını söyledi. Ünal, yaptığı açıklamada, transfer çalışmalarının bütün hızıyla sürdüğünü, bu konuda acele davranmak istemediklerini, o yüzden emin adamlarla ilerlediklerini kaydetti. Eskişehirspor'a yakışır isimleri transfer etmek için ellerinden gelen çabayı gösterdiklerini ifade eden Ünal, şöyle konuştu:

''Yıldız oyunculara çok para vermek istemiyoruz. Sahaya yüreğini koyacak oyuncuların peşindeyiz. Ümit Karan ile üç yıllığına anlaştık. Galatasaray ile de anlaşmak üzereyiz. Ümit Karan transferi, yarın bitebilir. Fransa'nın Lille Kulübü'nden Youla'nın bonservisini aldık. Youla, üç yıllığına Eskişehirspor oyuncusu oldu. Youla ile 26 Haziran'da kontrat imzalayacağız. Batuhan ile de anlaştık. Batuhan'ı kiralamak için Beşiktaş Kulübü'nden haber bekliyoruz.''
 
  • Beğen
Tepkiler: NeedLeFLuff


ArtOfVictory

ArtOfVictory

Üye
Son günlerde çok konuşuluyordu demek ki doğruymuş
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ümit Karan'ın kendisi de açıkladı.3 yıllığına Eskişehirsporla her konuda anlaştım diye.

Ümit Karan beğendiğim bir oyuncu..O attığı mükemmel golleri unutmak ne mümkün..!

İnşallah başarılı olacaktır.:oke:
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Çok değil daha 2 sezon önce en çok sevdiğim futbolcuydu Ümit Karan.Hatta bu sene aldığım formama Ümit Karan bile yazdıracaktım sonra vazgeçtim :) yaşıyla beraber performansı düştü çalışmadı gol atamadı doğal sonucu olarak yol verildi.Eskişehirspro çok sağlam bi takım inşallah o güzel ve şık gollerini izlemeye devam ederiz.Yolu açık olsun :agla
 
Atakan

Atakan

Üye
Geçen sene Sivas'a gitse ne olurdu ki?
Takasta kullanıp Mehmet'i alacaktık.Şimdi Eskişehir'e gidiyor.
Ne fark etti? Hiç değilse takıma kırgın olarak gitmezdi.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bu adama yazık ettiler!
 
HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
v.manisaya attığı o golde ki vuruş hiç aklımdan çıkmaz. mondi bile şok olduydu.
 

Doğan

Üye
neydi ne oldu ya üzüldüm açıkcası :ss
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt