profillerde müzik

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Pure Life

Pure Life

Üye
    Konu Sahibi
profillerde müzik
bazı formlarda üyelerin profillerine müzik konuluyor bizde böyle bir şey yapsak nasıl olur acaba ??:bigstar:
 


borisu

borisu

Üye
o zaman iş teknolojiden çıkar sade sohbet arkadaşlık moduna döner :D bana göre tabiii
 
Ozan

Ozan

Admin
Çok cafcaflı olacağı kanaatindeyim.
Biraz ciddi olmakta yarar var.
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Çok enteresan bir fantezi olur....
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Hiç güzel olmaz.
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bence üyelerimizin kendilerini daha iyi ifade edebilmeleri açısından hoş bir güzelik. İyi fikir :oke:
Ama sitenin kasılması açısından düşünüldüğünde "şuan için" yararından çok zararı olabilir :)
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Güzel fikir bence. Olsun isteriz
 
Ozan

Ozan

Admin
Bence üyelerimizin kendilerini daha iyi ifade edebilmeleri açısından hoş bir güzelik. İyi fikir :oke:
Ama sitenin kasılması açısından düşünüldüğünde "şuan için" yararından çok zararı olabilir :)
Siteye teknik olarak bir dezavantajı yok :box
 
Pure Life

Pure Life

Üye
    Konu Sahibi
Ciddi olcakmışsız Ata.:sopa:

:zzz: RAHAT !!!!! HAZIR OL!!!! MAXİCEP BİNBAŞI ÜYENİZ EMİRLERİNİZE HAZIRDIR "ADMİNİM "

 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
sanırım bu durumda adminlere çok iş düşecek 670 bin üyemiz var sanırım yaklaşık bunun 100 bini istese profile müzik :ehe bence boşverin akadaşlar
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
sanırım bu durumda adminlere çok iş düşecek 670 bin üyemiz var sanırım yaklaşık bunun 100 bini istese profile müzik :ehe bence boşverin akadaşlar
100 bin istemez :) isteyenlerin sayısı 200 kişiyi bile geçmez
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Bence güzel bir fikir.. Böylelikle üye kendini bu şekilde daha iyi ifade edebilir.. Bence denenmeli..
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
hatta 100 konu gibi düşük ama geçilebilicek şart konulursa siteye katkısı olanlara da extra özellik olur
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Bu da güzel fikir..
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Madem siteye teknik bir zararı yok, aktiflik açısından katkısı olacağı muhakkak :hmmm
Bu konuyu tartışacağız.

Not: Adminler ne derse değil üyeler ne derse -mümkün olma payı ve yaratacağı fayda/zarar açısından- o oluyor burada arkadaşlar :)
 
borisu

borisu

Üye
Profilim yeteri kadar renkli, cancanlı buna izin var, daha ne istiyeyim, zeybek havası koyup ziyaret edenlere haydi bre efeler mi dicem??Yada damar bi şarkı çaldığında 'vah vahh borisu bugün çok mutsuz belli yazıkk' mı dedirticem :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Herkesin kendi zevki vardır Sayın Şükufe.
Biz zorla koydurtacak değiliz ki :)
 
Pure Life

Pure Life

Üye
    Konu Sahibi
Madem siteye teknik bir zararı yok, aktiflik açısından katkısı olacağı muhakkak :hmmm
Bu konuyu tartışacağız.

Not: Adminler ne derse değil üyeler ne derse -mümkün olma payı ve yaratacağı fayda/zarar açısından- o oluyor burada arkadaşlar :)
iki gır gır geçirtmedin Ata yaaa :nono:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt