Siteye teknik olarak bir dezavantajı yokBence üyelerimizin kendilerini daha iyi ifade edebilmeleri açısından hoş bir güzelik. İyi fikir
Ama sitenin kasılması açısından düşünüldüğünde "şuan için" yararından çok zararı olabilir![]()

Adminler ne derse o, değil mi "Peri Kızı" ?Ciddi olcakmışsız Ata.
RAHAT !!!!! HAZIR OL!!!! MAXİCEP BİNBAŞI ÜYENİZ EMİRLERİNİZE HAZIRDIR "ADMİNİM "
100 bin istemezsanırım bu durumda adminlere çok iş düşecek 670 bin üyemiz var sanırım yaklaşık bunun 100 bini istese profile müzikbence boşverin akadaşlar
isteyenlerin sayısı 200 kişiyi bile geçmezEVET EFENDİMAdminler ne derse o, değil mi "Peri Kızı" ?
TÜFEEK OMUZA

iki gır gır geçirtmedin Ata yaaaMadem siteye teknik bir zararı yok, aktiflik açısından katkısı olacağı muhakkak
Bu konuyu tartışacağız.
Not: Adminler ne derse değil üyeler ne derse -mümkün olma payı ve yaratacağı fayda/zarar açısından- o oluyor burada arkadaşlar![]()

